Czasami podczas próby pobrania lub aktualizacji aplikacji ze sklepu Microsoft Store może pojawić się komunikat o błędzie: „Spróbuj ponownie później. Jest problem wewnętrzny”.
W tym przewodniku szczegółowo opisano, co może powodować błąd „Wystąpił problem wewnętrzny” w sklepie Microsoft Store Windows 11 i Windows 10 oraz jak go naprawić.
Pierwszą rzeczą, którą polecam zrobić, gdy pojawi się dany błąd, to sprawdzić ustawienia usługi Microsoft Store Install Service, jeśli jest wyłączona, zostaniesz poinformowany o wystąpieniu błędu wewnętrznego.
Niezbędne kroki:
Po wykonaniu tych kroków uruchom ponownie sklep Microsoft Store i ponownie spróbuj pobrać dowolną aplikację.
Następnym krokiem jest skorzystanie z wbudowanych narzędzi do rozwiązywania problemów z aplikacjami Microsoft Store, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu:
Jeśli poprzednie opcje nie pomogły, możesz spróbować zresetować aplikację Microsoft Store, w tym celu:
Po zresetowaniu sprawdź, czy wystąpił błąd „Spróbuj ponownie później. Jest problem wewnętrzny”.
Jeśli problem będzie się powtarzał, spróbuj ponownie zainstalować aplikację Microsoft Store:
Oprócz problemów z samym sklepem Microsoft Store przyczyną błędu mogą być następujące czynniki:
Jeśli problem będzie się powtarzał, opisz sytuację w komentarzach tak szczegółowo, jak to możliwe, możliwe, że zostanie znalezione rozwiązanie.