Wystąpił problem wewnętrzny w Microsoft Store Windows 11/10 – jak to naprawić?

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Czasami podczas próby pobrania lub aktualizacji aplikacji ze sklepu Microsoft Store może pojawić się komunikat o błędzie: „Spróbuj ponownie później. Jest problem wewnętrzny”.

W tym przewodniku szczegółowo opisano, co może powodować błąd „Wystąpił problem wewnętrzny” w sklepie Microsoft Store Windows 11 i Windows 10 oraz jak go naprawić.

Pierwszą rzeczą, którą polecam zrobić, gdy pojawi się dany błąd, to sprawdzić ustawienia usługi Microsoft Store Install Service, jeśli jest wyłączona, zostaniesz poinformowany o wystąpieniu błędu wewnętrznego.

Niezbędne kroki:

Po wykonaniu tych kroków uruchom ponownie sklep Microsoft Store i ponownie spróbuj pobrać dowolną aplikację.

Następnym krokiem jest skorzystanie z wbudowanych narzędzi do rozwiązywania problemów z aplikacjami Microsoft Store, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu:

Jeśli poprzednie opcje nie pomogły, możesz spróbować zresetować aplikację Microsoft Store, w tym celu:

Po zresetowaniu sprawdź, czy wystąpił błąd „Spróbuj ponownie później. Jest problem wewnętrzny”.

Jeśli problem będzie się powtarzał, spróbuj ponownie zainstalować aplikację Microsoft Store:

Oprócz problemów z samym sklepem Microsoft Store przyczyną błędu mogą być następujące czynniki:

Jeśli problem będzie się powtarzał, opisz sytuację w komentarzach tak szczegółowo, jak to możliwe, możliwe, że zostanie znalezione rozwiązanie.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz