Jak zrobić zrzut ekranu w Microsoft Word

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Robienie zrzutów ekranu to jedno z najczęstszych zadań wielu użytkowników: czasami udostępnianie komuś obrazu, a czasami wstawianie go do dokumentu. Nie wszyscy wiedzą, że w tym drugim przypadku możliwe jest wykonanie zrzutu ekranu bezpośrednio z programu Microsoft Word z późniejszym automatycznym wstawieniem do dokumentu.

W tym krótkim samouczku, jak zrobić zrzut ekranu lub jego obszar za pomocą wbudowanego narzędzia do zrzutów ekranu w programie Word. Może być również pomocne: Jak zrobić zrzut ekranu w systemie Windows 10, Korzystanie z wbudowanego narzędzia Screen Snip do robienia zrzutów ekranu.

Jeśli przejdziesz do zakładki „Wstaw” w menu głównym programu Microsoft Word, znajdziesz tam zestaw narzędzi, które pozwalają wstawiać różne elementy do edytowanego dokumentu.

W tym tutaj możesz wykonać zrzut ekranu.

Oczywiście w przypadku wstawionego zrzutu ekranu dostępne są wszystkie akcje dostępne dla innych obrazów w programie Word: możesz go obrócić, zmienić jego rozmiar, ustawić żądane zawijanie tekstu.

Ogólnie rzecz biorąc, chodzi o wykorzystanie omawianej możliwości, myślę, że nie będzie żadnych trudności.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz