Jak naprawić błąd 0x80131500 w Microsoft Store

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Jednym z najczęstszych błędów w Windows 11 i Windows 10 App Store jest kod błędu 0x80131500. Przyczyny błędu mogą się różnić, ale problem jest zwykle stosunkowo łatwy do naprawienia.

W tym przewodniku szczegółowo opisano sposoby naprawienia błędu „Code: 0x80131500” w sklepie Microsoft Store na różne sposoby, od prostych i często działających, po bardziej złożone.

Pierwsza metoda rzadko działa, ale polecam zacząć od niej. Spróbuj użyć wbudowanego narzędzia do rozwiązywania problemów ze sklepu Microsoft Store. Dla tego:

Jeśli jakiekolwiek błędy zostały naprawione, spróbuj ponownie uruchomić Microsoft Store i sprawdź, czy kod błędu 0x80131500 pojawia się ponownie.

Następną metodą jest wyczyszczenie pamięci podręcznej i zresetowanie aplikacji Microsoft Store. Wykonaj następujące kroki:

Po ponownym uruchomieniu Microsoft Store sprawdź, czy problem został rozwiązany.

Błąd 0x80131500 w sklepie Microsoft Store może być spowodowany przez jakiś problem podczas próby uzyskania dostępu do odpowiednich serwerów Microsoft. Co spróbować:

Aby naprawić błąd, możesz spróbować ponownie zainstalować aplikację Microsoft Store, w tym celu:

Po uruchomieniu polecenia zamknij okno PowerShell i sprawdź, czy sklep Microsoft Store działa.

Możesz także spróbować odinstalować i ponownie zainstalować Microsoft Store (na własne ryzyko, mogą wystąpić problemy). Aby to zrobić, użyj następujących dwóch poleceń w kolejności:

Jeśli proponowane metody nie pomogły, zwróć uwagę na następujące możliwe rozwiązania:

Niestety dokładna przyczyna błędu Microsoft Store 0x80131500 może być trudna do ustalenia. Jednak jedna z sugerowanych powyżej metod zwykle rozwiązuje problem i przywraca działanie sklepu Windows App Store.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz