Dwóch identycznych użytkowników w systemie Windows 10 podczas logowania

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Jednym z typowych problemów poruszanych w komentarzach jest zduplikowana nazwa użytkownika na ekranie blokady podczas logowania. Problem zwykle występuje po aktualizacji funkcji i pomimo tego, że wyświetlanych jest dwóch identycznych użytkowników, tylko jeden jest wyświetlany w samym systemie (na przykład, jeśli wykonasz kroki z artykułu Jak usunąć użytkownika w systemie Windows 10).

Ten przewodnik jest przewodnikiem krok po kroku, jak rozwiązać problem i usunąć użytkownika – podwójne z ekranu logowania do systemu Windows 10 i trochę o tym, kiedy taka sytuacja wystąpi.

Opisany problem to jeden z częstych błędów w systemie Windows 10, który zwykle pojawia się po aktualizacji systemu, pod warunkiem, że przed aktualizacją wyłączono żądanie hasła przy logowaniu.

Możesz poprawić sytuację i usunąć drugiego „użytkownika” (w rzeczywistości tylko jeden pozostaje w systemie, a duplikat jest wyświetlany tylko przy wejściu), wykonując następujące proste kroki.

Natychmiast po ponownym uruchomieniu zobaczysz, że ekran blokady nie wyświetla już kont o tej samej nazwie.

Problem został rozwiązany i w razie potrzeby można ponownie wyłączyć wpisywanie hasła, patrz Jak wyłączyć monit o hasło przy logowaniu, drugi użytkownik o tej samej nazwie nie będzie już wyświetlany.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz