„Zróbmy to, Phil!”: Stwórca Okami i Bayonetta nie stracił jeszcze nadziei, że kiedyś ożywia skala

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Chociaż minęło więcej ośmiu lat od zniesienia fantazji wędrowanej w akcji Roeal z Platinumgames, twórca Okami i Bayonetta Hideki Kamiya nie stracili jeszcze nadziei na powrót do gry.

Przypomnijmy, SaCebound ogłoszono w E3 2014, ale już w styczniu 2017 r. Microsoft anulował projekt. Choć wciąż w Platinumgames, Kamia wielokrotnie wezwała Phila Spencera (Phil Spencer) do przemyślenia i „zrobienia tego” (powrót do rozwoju).

Od tego czasu Kamia opuściła Platinumgames i założyła Clovers Studio (obecnie rozwija się, aby kontynuować legendarną przygodę z Okami z Capcom), ale nie zapomina o skali.

Oficjalne konto konto w sieci społecznościowej X opublikowało krótkie wideo (patrz wideo powyżej), w którym Kamia prowadzi godziny pracy, aby zobaczyć i omówić wcześniejsze demonstracje skali z kolegami.

Jak zauważono w Clover, Kamia jest nadal dumna ze swojej pracy na skali i okresowo deklaruje chęć „po raz kolejny uczynienia”. „Zróbmy to, Phil!” -Projektant gier skomentował publikację.

Pomimo fantasy otoczenia z smokami, bohaterka Skala miała smartfon i słuchawki

W przeszłości Spencer, który od czasu zniesienia ScaleBbound otrzymał promocję do Microsoft Gaming, wyraził żal ze względu na publiczny charakter rozwoju i podkreślił brak planów ożywienia gry.

Scalebound miał dotrzeć do PC i Xbox One w 2017 roku. Pewnego razu Kamia wyjaśniła zniesienie projektu w braku doświadczenia zespołu Platinumgames, w tym jego pracę z silnikiem Unreal Engine.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz