Podczas konferencji TEAMLY poświęconej współpracy i zarządzaniu wiedzą, która odbyła się w Moskwie, współzałożyciel TEAMLY i dyrektor generalny QSOFT Witalij Czesnokow wraz z dyrektorem wykonawczym TEAMLY Władimirem Manerowem zaprezentowali zakrojoną na szeroką skalę aktualizację platformy.
Jak zauważono, TEAMLY to nie tylko innowacyjna baza wiedzy, ale także platforma współpracy, która w jesiennej aktualizacji zrobiła znaczący krok naprzód w organizowaniu pracy zespołowej dzięki nowej funkcji „inteligentnych stołów”.
Wielu klientów TEAMLY zauważyło potrzebę trackera, jednak firma opracowała bardziej elastyczne narzędzie – „inteligentne tabele”, które nie są tylko trackerem, ale uniwersalnym narzędziem do zarządzania dowolnymi danymi firmy: zadaniami, dokumentami, planami, budżetami, itp. Jest to baza danych, której utworzenie nie wymaga umiejętności programowania. Inteligentny stół można łatwo dostosować do konkretnych potrzeb klienta: dodać niestandardowe właściwości, jednym kliknięciem przejść na format wyświetlania Kanban.
Każda linia lub karta inteligentnego stołu to pełnoprawne zadanie zawierające szczegółowy dziennik pracy z nim i komentarze użytkowników. Filtrując listę zadań według różnych właściwości (odpowiedzialny, status, termin realizacji), możesz łatwo uzyskać żądany wycinek danych. Gdy dokonasz zmian w jednym miejscu, dane wszystkich osób zostaną automatycznie zaktualizowane.
Artykuł w inteligentnych tabelach może zawierać dowolne informacje, stając się nie tylko zadaniem, ale także np. kartą pracownika, opisem celu czy dokumentem, dzięki czemu inteligentne tabele można wykorzystać do zarządzania dużą ilością informacji w firmach jakieś szczegóły.
Planowanie złożonych projektów, systematyzowanie dokumentów i szablonów, zarządzanie celami, rozdzielanie zadań, organizowanie kart pracowniczych – to niepełna lista możliwych opcji wykorzystania inteligentnych tabel.
Twórcy platformy zaimplementowali narzędzie przyspieszające jej pracę nad artykułami opartymi na sztucznej inteligencji. Na prośbę użytkownika asystent AI pomoże napisać, ulepszyć lub uzupełnić artykuł. Może także stworzyć listę zadań na podstawie napisanego artykułu, napisać jego streszczenie lub przygotować post na portale społecznościowe z odpowiednimi emoji i hashtagami, co ułatwi codzienną pracę z tekstem.
Zaktualizowany blok analityczny platformy zapewnia jeszcze więcej wycinków informacji. W każdej przestrzeni pojawiła się analityka: możesz zobaczyć środowiska według samej przestrzeni, artykułów i uczestników. W kalendarzu statystyk możesz teraz przeglądać środy według określonego okresu, na przykład tygodniowego lub miesięcznego. Dodano analizę zapytań, pozwalającą zobaczyć te najpopularniejsze.
Wraz z aktualizacją platformy poprawiono możliwości wyszukiwania. W nowej wersji TEAMLY znalezienie dowolnego artykułu, dokumentu lub pliku zajmie zaledwie kilka sekund. Wyszukiwanie odbywa się według form wyrazów i uwzględnia morfologię języka rosyjskiego. Administratorzy kont mogą teraz poprawiać wyniki wyszukiwania dzięki nowej funkcji „dokładnej odpowiedzi”. Do każdego zapytania możesz utworzyć kartę „dokładnej odpowiedzi”, dołączyć do niej artykuły i pliki, a także podać tekstowy opis. Dokładną odpowiedź można utworzyć w Szybkim wyszukiwaniu, Zaawansowanym wyszukiwaniu, Analizie zapytań i na stronie Zarządzanie kontem.
Dostępny jest także nowy tryb wyszukiwania dokładnych dopasowań wyszukiwanego hasła. Włączając ten tryb, użytkownik zobaczy w wynikach wyszukiwania tylko te wyniki, które zawierają frazę lub słowo wpisane w linię wyszukiwania bez uwzględnienia ich form słownych. Jest to istotne, jeśli znasz dokładny tytuł artykułu lub dokumentu.
Po aktualizacji platformy prawa dostępu do informacji w TEAMLY stały się jeszcze bardziej elastyczne. Możliwość dziedziczenia praw pomaga automatycznie otworzyć dostęp do materiałów znajdujących się we wszystkich podrozdziałach artykułu. Natomiast funkcja ponownego przypisania praw pozwala na zmianę autora, jeśli np. został wyznaczony inny użytkownik odpowiedzialny za aktualizację treści artykułów.
TEAMLY jest odpowiedni dla tych, którzy szukają zamiennika dla zwykłych zachodnich usług – Confluence i Notion oraz budują współpracę w firmie, a także usystematyzują pracę wiedzą. Aby przesyłanie informacji było wygodne dla użytkowników, TEAMLY posiada teraz narzędzie do automatycznej migracji, dzięki któremu możesz teraz przenieść informacje z Confluence i Notion w zaledwie dwóch krokach.
TEAMLY jest opracowaniem całkowicie krajowym i znajduje się w rosyjskim rejestrze oprogramowania. Twórcą platformy jest firma QSOFT. Założycielami są Denis Mitrofanov i Witalij Czesnokow.