Po nieco niecałych dwóch tygodniach testów na Steamie, największa aktualizacja kosmicznej gry RPG Starfield od Bethesda Game Studios dotarła do wersji premierowej i innych platform docelowych.
Przypomnijmy, że „największy” patch w historii Starfield zawiera ponad sto poprawek i usprawnień związanych z misjami, stabilnością, grafiką (tekstury, oświetlenie, cienie), a także irytującymi asteroidami.
W porównaniu do wydanej 18 stycznia „bety” lista usprawnień nie uległa zmianie (zaktualizowano jedynie numer wersji do 1.9.51.0), więc przejdźmy przez dwa główne obszary, w których fani zauważyli postęp.
[BETA] Twarze tłumu wyglądają teraz dobrze, naprawiono także błąd, w wyniku którego twoja postać biegnie z głową na boku w trzeciej osobie. byu/DarkUnicornMeat inStarfield Komentarz ( ) Wieczorne 3DNews W każdy dzień powszedni wysyłamy podsumowanie wiadomości bez żadnych bzdur i reklam. Dwie minuty na przeczytanie – i jesteś świadomy głównych wydarzeń. Powiązane materiały Bethesda przyznała, że deweloperzy naprawiają Starfield wolniej niż modderzy, ale nie bez powodu Na platformie Steam udostępniono wersję beta największego patcha do gry Starfield – co zostało poprawione i ulepszone Bethesda w ostatniej chwili opóźniła wydanie największej łatki dla Starfield Twórcy nazbyt realistycznej strzelanki Unrecord wyjaśnili, dlaczego milczą na temat szczegółów gry i tego, co szykują na rok 2024 „Co jest z tobą nie tak? Dlaczego to robisz?”: twórcy japońskiej gry wydadzą wersję międzynarodową tylko po to, aby zamknąć ją za trzy miesiące Wczesny dostęp do Suicide Squad: Kill the Justice League został zamknięty godzinę po premierze – twórcy wyłączyli serwery z powodu błędu