Yandex połączył Rynek, Żywność i Ławkę w jedną strukturę w celu integracji technologicznej

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Yandex ogłosił utworzenie nowego kierunku biznesowego – e-commerce i unifikację Rynku, Żywności, Sklepu i Dostawy na Rynek w jedną strukturę. Ten krok wskazuje na chęć firmy wzmocnienia integracji technologicznej i poprawy ekonomiki jednostkowej swoich usług. Kompleksowe algorytmy rekomendacji i wspólna infrastruktura logistyczna zapewnią użytkownikom spersonalizowany wybór i opcje szybkiej dostawy.

Jednym z najważniejszych aspektów innowacji będzie rozwój kompleksowych algorytmów rekomendacyjnych. Algorytmy te będą analizować poprzednie zakupy użytkownika na wszystkich platformach Yandex i oferować spersonalizowany wybór produktów.

Usługi „Market”, „Food”, „Sklep” i „Dostawa” zaczną aktywnie wykorzystywać wzajemnie swoje zasoby logistyczne. Wprowadzenie opcji dostawy „kliknij po kliknięciu” pokazało już swoją skuteczność: w Moskwie i Petersburgu co piąte zamówienie na Rynku realizowane jest tą metodą.

Yandex koncentruje się również na rozwoju dostaw ekspresowych. Skrócenie czasu dostawy do dwóch godzin będzie możliwe dzięki optymalizacji łańcuchów logistycznych.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz