W działaniu niektórych usług Yandex wystąpiła awaria na dużą skalę. Użytkownicy skarżą się, że aplikacja Smart Home przestała normalnie działać i wyświetla komunikat o błędzie. Ale inteligentne urządzenia nie reagują.
Użytkownicy z Rosji, głównie z Moskwy, dziś wieczorem zaczęli narzekać na przerwy i problemy w działaniu inteligentnych żarówek, gniazdek i innych gadżetów podłączonych do „Smart Home” firmy Yandex.
Problemy występują również w przypadku inteligentnych głośników Yandex Station z asystentem głosowym Alice. Co więcej, autorska aplikacja Smart Home pisze, że „Stało się coś dziwnego” i zaleca chwilę poczekać i spróbować ponownie uruchomić system.
Yandex tak skomentował sytuację portalowi RBC: „Niektórzy użytkownicy mają krótkotrwałe trudności z zarządzaniem urządzeniami inteligentnego domu przez Wi-Fi. Nasi specjaliści już pracują nad rozwiązaniem trudności.”
Źródła:
RBC Yandex Komentarz ( ) Wieczorne 3DNews W każdy dzień powszedni wysyłamy podsumowanie wiadomości bez żadnych bzdur i reklam. Dwie minuty na przeczytanie – i jesteś świadomy głównych wydarzeń. Powiązane materiały Yandex przetestuje nową Alice opartą na YandexGPT 2 Użytkownicy Yandex Music będą mogli przesyłać datki wykonawcom Popularność przeglądarki Google Chrome w Rosji po raz pierwszy od sześciu lat spadła poniżej 50%. Xiaomi wprowadziło słuchawki bezprzewodowe Redmi Buds 5 Pro z potężną redukcją szumów i 10-godzinną żywotnością baterii Tesla Cybertruck rozczarowała wielu inwestorów, akcje spółki zakończyły spadki Soundbar Hisense HS2100: nowoczesny dźwięk