Xiaomi i Huawei silniejsze niż wszystkie zwiększone sprzedaż tabletów w 2024 r., Ale wciąż są dalekie od jabłka

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Światowe podaż tabletek w 2024 r. Wzrosła o 9 %, osiągając 147,6 miliona sztuk. Według firmy analitycznej Canis, w czwartym kwartale 2024 r. 39,9 miliona tabletów, czyli o 5,6 % więcej niż w tym samym okresie 2023 r.

Apple w 2024 r. Dostarło 56,9 miliona tabletów, zdobywając 38,6 % tego rynku. Drugie miejsce zajęło Samsung z sprzedawanymi 27,8 milionami urządzeń, co odpowiada udziałowi w rynku wynoszącym 18,8 %. Trzecie miejsce trafiło do Huawei – wysłało 10,74 miliona tabletek, zabezpieczając 7,3 % światowych zasobów.

Lenovo zajął czwarte miejsce z 10,42 milionami ustalonych tabletów i udziałem w rynku 7,1 %. Xiaomi zamknął pięciu liderów, wdrażając 9,2 miliona urządzeń i zajmując 6,2 % rynku. Firma wykazała również najbardziej imponujący roczny wzrost – 73,1 %. Okazało się, że wystarczy, aby zastąpić Amazon i jej tabletki przeciwpożarowe spośród pięciu największych producentów.

Według analityków Canalys, światowy cykl aktualizacji PC pozytywnie wpłynął na zapotrzebowanie na tablety na całym świecie. Oczekuje się, że popyt korporacyjny na tablety wzrośnie w 2025 r., Podczas gdy wysyłka do konsumentów końcowych prawdopodobnie spadnie.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz