Teksańskie studio Ruckus Games, założone przez weteranów Gearbox Software, Bethesda Softworks, Riot Games, Blizzard Entertainment, Monolith Productions i Epic Games, ogłosiło, że zebrało 19 milionów dolarów na stworzenie swojej debiutanckiej gry.
Na czele Ruckus Games i „tajnej” wieloosobowej gry akcji, nad którą pracuje to studio, stoi Paul Sage, były dyrektor kreatywny Borderlands 3 i The Elder Scrolls Online.
„Chcemy gier, w których nie trzeba czekać, aż zabawa się zacznie. Które są materialne, wesołe i cholernie dobre do zabawy z innymi” – stwierdziła Sage w notatce prasowej.
Projekt Ruckus Games to kooperacyjna gra akcji dla czterech osób. Gracze wcielą się w zwykłych ludzi zmuszonych do zostania bohaterami, gdy ich miasteczko na amerykańskim buszu zostaje zaatakowane przez tajemnicze siły.
Gracze będą musieli przebić się przez wrogów, niszczyć wszystko na swojej drodze, zbierać zasoby, wykonywać prace rzemieślnicze, ratować NPC, rozwijać swoją postać i rozwijać swoje rodzinne miasto.
Obiecują stale zmieniający się świat, szeroki wybór bohaterów, tysiące kombinacji domowej roboty broni (takiej jak toster strzelający ostrzami pił), unikalny styl wizualny i ekscytującą rozgrywkę.
Ambitna kooperacyjna gra akcji studia Ruckus Games nie ma jeszcze tytułu ani daty premiery. Studio planuje zaangażować w prace fanów – zainteresowani mogą zapisać się jako ochotnicy do przyszłych testów.