NVIDIA mówiła o nowych produktach do gier, które uzyskały obsługę inteligentnych technologii skalowania obrazu DLSS i optymalizacji czasu reakcji Reflex.
Po pierwsze, obie technologie są dostępne w internetowej bijatyce Party Animal od premiery 20 września. Reflex zmniejsza opóźnienia systemu, a DLSS 2 poprawia wydajność (1,7x przy maksymalnych ustawieniach w rozdzielczości 4K).
Po drugie, Reflex i DLSS 3 od początku pojawiły się w trzech grach:
wersja beta (dostępna do 25 września) darmowej kooperacyjnej gry akcji The First Descendant – Reflex zmniejsza opóźnienia o 56% w rozdzielczości 4K; fantasy-średniowieczna gra akcji online Warhaven – dzięki Reflex reakcja w 4K poprawia się o 46%; roglite dark fantasy shooter Witchfire (wczesny dostęp w EGS) – dzięki Reflex opóźnienie zostaje zmniejszone o 57% (również w 4K).
Po trzecie, dzisiaj, 21 września, wraz z wydaniem dużej aktualizacji 2.0, gra RPG akcji Cyberpunk 2077 otrzyma wsparcie dla DLSS 3.5 z technologią rekonstrukcji promieni. NVIDIA pokazała w ostatnich filmach, na czym polega niezwykłość tego nowego produktu w grze .
Według firmy NVIDIA technologia Reflex jest dostępna w ponad 70 projektach, w tym w 9 z 10 największych strzelanek wyczynowych, i korzysta z niej co miesiąc ponad 50 milionów graczy, a ponad 340 gier i aplikacji jest już wyposażonych w DLSS.