W Rosji pojawiła się usługa prostej integracji głosowej sztucznej inteligencji dla małych i średnich firm

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
3 min. czytania

Grupa firm Fromtech (w skład której wchodzą FROMTECH LLC i SMARTDIALOGS LLC) ogłosiła wprowadzenie na rynek narzędzia umożliwiającego szybką i efektywną integrację asystentów głosowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Platforma SmartDialogs, zbudowana w oparciu o technologię i wiedzę Fromtech, pomaga automatyzować interakcje z klientami, upraszczając komunikację i redukując koszty. Operator platformy jest spółką zależną SmartDialogs.

SmartDialogs pozwala szybko zintegrować asystenta głosowego z firmą dowolnej branży i wielkości – od indywidualnych przedsiębiorców po mikroprzedsiębiorstwa. Platforma oferuje gotowe szablony robotów głosowych, przetestowane już przez największe rosyjskie firmy z różnych branż (telekomunikacja, banki, handel detaliczny, medycyna) – obecnych klientów Fromtech.

„Główną misją SmartDialogs jest szybkie i wysokiej jakości dostarczanie wysokich technologii dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przez ponad 5 lat pracy w Fromtech zgromadziliśmy znaczną wiedzę specjalistyczną w zakresie integracji sztucznej inteligencji z różnymi obszarami krajowego przedsiębiorstwa. Widzimy jednak ogromne zapotrzebowanie na te technologie wśród przedstawicieli segmentu MŚP i po prostu nie możemy powstrzymać się od podzielenia się naszym doświadczeniem, oferując niedrogie i skuteczne rozwiązania optymalizujące obsługę klienta i obniżające koszty operacyjne. Dlatego stworzyliśmy SmartDialogs, platformę skierowaną do użytkowników końcowych, którzy chcą szybkiego i łatwego rozwiązania do integracji głosowej AI bez dodatkowych kosztów programistycznych. Interfejs platformy jest przejrzysty i nie jest przeładowany niepotrzebnymi szczegółami, co pozwala nawet nieprzeszkolonym użytkownikom łatwo skonfigurować bota i zrozumieć strukturę cenową” – powiedział dyrektor techniczny Fromtech Alexander Tsepelev.

SmartDialogs oferuje najbardziej uproszczony proces tworzenia robota – kilka przejrzystych kroków.

Wybór szablonu. Użytkownik wybiera odpowiedni szablon dla swojego scenariusza interakcji.Konfigurowanie zmiennych. Wprowadzane są informacje, które indywidualizują wybranego bota pod konkretnego użytkownika i jego potrzeby.Wybór głosu. Użytkownik może wybrać głos syntetyczny lub zamówić lektora przez spikera.Przeprowadzenie rozmowy testowej. Użytkownik może przetestować robota, wykonując połączenie testowe na swój numer.Uruchom bota. Po wszystkich ustawieniach robot jest gotowy do odbierania lub wykonywania połączeń.

Platforma oferuje kilka planów cenowych, w tym podstawowy minimalny abonament, który pozwala na korzystanie z jednego szablonu robota na raz. Zaawansowane plany cenowe obejmują priorytetową pomoc techniczną i nieograniczoną liczbę tworzonych robotów. Możliwe jest również nadanie robotowi głosu spikera.

„Nasze najbliższe plany obejmują dostosowanie większej liczby projektów do wykorzystania na platformie i dodanie nowych scenariuszy. Zajmą się tym zespoły projektowe firmy, a użytkownicy będą mogli zostawiać prośby o opracowanie nowych szablonów, które zostaną dodane do marketplace rozwiązań. W nadchodzących wydaniach planowane jest także wprowadzenie asystentów opartych na technologiach generatywnej sztucznej inteligencji, które pozwolą na tworzenie robotów głosowych bez korzystania z szablonów. Wystarczy opisać zadanie, a duże modele językowe (LLM) wraz z innymi modułami samodzielnie stworzą wymaganego bota. Ta funkcjonalność jest już gotowa w 80% i wkrótce będzie dostępna dla pierwszych użytkowników” – powiedział dyrektor techniczny Fromtech Alexander Tsepelev.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz