Volkswagen wykazał wygląd ID. Każdy samochód elektryczny „Folk” za 20 000 €

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
3 min. czytania

W 2027 r. Oczekuje się, że niemiecki problem automatyczny Volkswagen wprowadzi kompaktowy samochód elektryczny o wartości 20 000 euro na rynek europejski. Szczegółowa znajomość jej cech została przełożona jesienią tego roku, ale na razie producent samochodów opublikował szkice projektowe koncepcji ID. Każdy, który stanie się prekursorem najtańszego samochodu elektrycznego marki nowej generacji.

Ściśle mówiąc, w górę Super -kompaktowe samochód elektryczny! Linia Volkswagen istniała już wcześniej, id. Każdy nawet pożyczył od niego niektóre uderzenia na zewnątrz, ale nowy samochód nawet o 280 mm dłuższy niż jego poprzednik, a przy długości ciała 3880 mm jest tylko nieco gorszy od Polo obecnej generacji (4074 mm) lub przyszłego samochodu elektrycznego ID. 2all (4050 mm), który zadebiutuje w przyszłym roku i będzie oferowany w Europie po cenie 25 000 euro.

Identyfikator modelu. Każdy, do czasu rozpoczęcia szeregowej produkcji w 2027 r., Może zmienić oznaczenie, ale teraz wiadomo, że zostanie ono zbudowane na nowej platformie FWD MEB dla pojazdów elektrycznych z przednimi kółkami. Jedyny silnik elektryczny trakcji o pojemności 95 KM przeniesie moment obrotowy do przedniej osi.

Pojemności baterii trakcyjnej powinny wystarczyć na 250 km biegu, chociaż dokładne warunki jej pomiaru nie są określone. Maksymalna prędkość będzie ograniczona do 130 km/h, co powinno wystarczyć do działania miejskiego.

Ponieważ samochody elektryczne pozwalają całkiem swobodnie usuwać wewnętrzny układ kabiny, a następnie wewnątrz ID. Każde 1 jest miejsce nie tylko dla czterech osób, ale także dla 305 litrów bagażu.

Ponadto szerokie możliwości transformacji kabiny zapewniają składanie nie tylko dwóch tylnych siedzeń, ale także z przodu w prawo. Pozwoli ci to w razie potrzeby umieścić trochę dłużej w kabinie.

Należy zauważyć, że id. Każdy zostanie utworzony we współpracy z pewnym partnerem lub nawet kilkoma z nich. W tym kontekście przychodzi mi na myśl Sojusz Volkswagen z chińskim XPENG i amerykańskim Rivian, obaj są regionalnymi producentami pojazdów elektrycznych, którzy wyrazili ich gotowość do dzielenia się technologiami z niemieckim partnerem.

Maszyna będzie korzystać z w pełni zaktualizowanej platformy oprogramowania, która umożliwia aktualizację funkcjonalności samochodu elektrycznego w całym cyklu operacyjnym. Na tej samej modułowej platformie sprzętowej Volkswagen utworzy wiele innych kompaktowych samochodów elektrycznych z napędem przednim, w tym ID. 2 All, którego debiut zaplanowano na następny rok.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz