Usługa krótkich filmów TikTok testuje nową funkcję, która automatycznie identyfikuje produkty w filmach i udostępnia linki umożliwiające ich zakup w sklepie TikTok. Bloomberg podaje to powołując się na oświadczenie przedstawiciela firmy.
Użytkownicy platformy zgłaszali pojawienie się tej funkcji od listopada ubiegłego roku, a wyskakujący przycisk „Znajdź podobne produkty w TikTok Shop” pojawiał się w filmach począwszy od września. Administracja platformy poinformowała, że testuje tę funkcję na małej liczbie użytkowników w Wielkiej Brytanii i USA.
Sklep TikTok został już uruchomiony w USA, umożliwiając twórcom dodawanie linków do produktów do swoich filmów. Na razie, aby uzyskać do niego dostęp, twórcy i marki muszą przejść proces akceptacji z administracją TikToka, ale automatyczna identyfikacja produktów w filmach znacznie rozszerzy możliwości e-commerce na platformie – firma planuje zwiększyć sprzedaż w Stanach Zjednoczonych Zjednoczonych do 17,5 miliarda dolarów w samym 2024 roku.
Nie tylko TikTok udostępnia rekomendacje dotyczące zakupów; Pinterest ma podobne funkcje, a także sekcje wyszukiwania Google Lens i jego nowszej wersji, Circle to Search. Automatyczna identyfikacja towarów w chińskim serwisie społecznościowym nadal działa ze znaczącymi błędami – na przykład w filmie przedstawiającym kobietę polerującą kamienie system sugerował złoty pierścionek i sztuczne paznokcie.
Źródła:
Bloomberga Krawędź Komentarz ( ) Wieczorne 3DNews W każdy dzień powszedni wysyłamy podsumowanie wiadomości bez żadnych bzdur i reklam. Dwie minuty na przeczytanie – i jesteś świadomy głównych wydarzeń. Powiązane materiały TikTok zachęca użytkowników do tworzenia długich, poziomych filmów Część Rosjan odzyskała dostęp do nowych treści TikTok TikTok zwolnił dziesiątki pracowników, aby obciąć koszty Elon Musk nakłonił reklamodawców do bojkotu X – przez nich firma mogła zbankrutować Durov nazwał Telegram Premium najszybciej rozwijającą się płatną subskrypcją w historii – liczba użytkowników wzrosła czterokrotnie w ciągu roku Apple jest gotowy zapłacić wydawcom 50 milionów dolarów za możliwość przeszkolenia sztucznej inteligencji na podstawie ich tekstów i zdjęć