Bethesda wydała niedawno łatkę 1.8.88 do swojej kosmicznej gry RPG Starfield, która uwalnia użytkowników od natrętnych asteroid, a 12 grudnia udostępniła szczegóły przyszłych aktualizacji.
W komentarzach do wątku dotyczącego wersji 1.8.88 na forum Reddit przedstawiciel Bethesdy wyjaśnił, nad czym obecnie pracuje zespół Starfield. W szczególności pracujemy nad rozwiązaniem wielu problemów zgłaszanych przez społeczność.
Jak się okazało, na początku 2024 roku spodziewana jest łatka, która obejmie usunięcie wielu błędów w questach (programiści opracowali do tego nowy system), obsługę technologii skalowania AMD FSR 3 i Intel XeSS.
„Ciężko pracujemy także nad wieloma nowymi funkcjami, o które prosiliście, od map miast i obsługi modów po zupełnie nowe sposoby poruszania się (bądźcie na bieżąco!)” – powiedziała Bethesda.
Twórcy planują wypuszczać aktualizacje z poprawkami i ulepszeniami mniej więcej co półtora miesiąca (sześć tygodni), ale jeśli to możliwe, pomiędzy nimi będą wydawane małe łatki (jak w przypadku asteroid).
Bethesda podkreślała, że nawet najmniejsze łatki do Starfielda wymagają dużo czasu na testy ze względu na duży rozmiar i wysoki poziom dynamiki gry.
Starfield ukazało się 6 września na komputerach osobistych (Steam, Microsoft Store), Xbox Series X i S oraz w ramach usługi Game Pass. Do gry zapowiedziano płatny dodatek fabularny Shattered Space (zawarty w edycjach premium), ale od czasu ogłoszenia nic o nim nie słyszano.