Sprzedaż podzielonej fikcji przez dwa dni przekroczyła milion egzemplarzy – potrzebuje dwóch, aby osiągnąć ten szczyt potrzebny prawie miesiąc
Deweloperzy ze szwedzkich studiów Hazelight (IT zajmuje dwa, a wyjście) donieśli o pierwszych sukcesach Electronic Arts Publishing House of the Cooperative Adventure of the Split Fiction.
Jak się stało, w ciągu pierwszych 48 godzin od oficjalnej wersji, która odbyła się 6 marca, całkowita sprzedaż podzielonej fikcji na całym świecie przekroczyła 1 milion egzemplarzy. Ogłoszeniu towarzyszyła ilustracja tematyczna.
Dla porównania: najbardziej udane studia Hazelight Game Today – wymaga dwóch (23 milionów kopii kopii) – pierwszych milionów przesłanych dopiero po prawie miesiącu po wydaniu.
„Miłość, którą otoczyłeś naszą grę, jest niesamowita! W Niezerwych wszyscy jesteśmy obok siebie ze szczęścia – nie widzimy wystarczająco dużo twoich wspaniałych reakcji! ” – podzielił się twórcami Split Fiction.
Wspólne przejście Split Fiction wymaga tylko jednej kopii, więc publiczność gry jest blisko 2 milionów ludzi
Wcześniej Split Fiction otrzymał ponad 13 tysięcy „niezwykle pozytywnych” recenzji w Steam, na podstawie których ocena użytkowników gry w usłudze wynosi 98 %. Krytycy z projektu byli również zachwyceni.
Tymczasem w ostatni weekend Peak Online Fiction w Steam przekroczyło 259 tysięcy ludzi, co stało się rekordem Premium Games Electronic Arts – poprzedni najlepszy wynik był strzelanin Battlefield V (116 tysięcy).
Split Fiction dotarł do komputera (Steam, Epic Games Store, EA App), PS5, Xbox Series X i S. Według fabuły pisarza Antipody, Mio i Zoya są zamknięte we własnych historii, aby wyjść, bohaterki będą musiały współpracować.