Były Sony Computer Entertainment Worldwide Studios Shyhei Yoshida w podcastie Sacred Symbols, ostatnia z nas online gra wieloosobowa PIES.
Przypomnij sobie, że ostatnia z nas online była w Preacce od ostatniej części nas II, aw grudniu 2023 r. Niegrzeczny pies odwołał się, aby nie przekształcić się w studio, „specjalizując się wyłącznie w zakresie usług”.
Według Yoshidy pomysł zwolnienia ostatniego z nas online należał do samego Naughty Dog „i naprawdę chcieli to zrobić”. Były liderów również udało się grać w projekcie i uznał go za „doskonały”.
„Bungie został im wyjaśniony, co jest wymagane do tworzenia gier, uświadomił sobie:„ Och, to poza naszą mocą! Oto kwestia krótkowzroczności – podsumowała Yoshida.
Koncepcja The Last of Us Online
Oprócz The Last of Us Online, w ostatnich latach Sony i jej studia zostali anulowani jeszcze siedem w rozwoju gier, w tym dwóch bardzo niedawnych i już wydanych bohaterskich strzelanek zespołu Concord.
Jednocześnie, wbrew powszechnej opinii, kierownictwo japońskiej firmy nie zmusiło grup do podjęcia usług. Według Yoshidy decyzje te podejmowano w bardziej wzajemny sposób.
Rozwój bungie Marathon PVP, horyzontu dla wielu graczy z Guerrilla Games i Cooperative Fairgames z Haven Studios. Jedynym udanym projektem inicjatyw jest Helldivers 2 w lutym 2024 r.