Split Fiction stał się najwyższą grą sztuki elektronicznej na Metacritic od Mass Effect 3 – została wydana 13 lat temu

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Pierwsza ocena krytyków, współpracująca przygoda z podzieloną fikcją od programistów ze szwedzkich studiów Hazelight (IT wymaga dwóch), które otrzymały niedawno znaczące osiągnięcie dla elektronicznego wydawnictwa sztuki.

Przypomnij sobie, że odpowiednie dziennikarze byli zachwyceni podzieloną fikcją. Średnia ocena gry na agregatorze recenzji Metacritic w momencie publikacji wynosi 91–92 % w zależności od platformy docelowej.

Jak zauważyli użytkownicy, osiągnięta podzielona fikcja w wyniku metakrytycznego jest najlepszym wskaźnikiem projektów artystycznych elektronicznych, ponieważ science fiction Roam Action of the Mass Effect 3 z Bioware.

W ciągu ostatnich 3 lat, 3 lata (dziś, 6 marca, Trikel świętuje swoje urodziny), ani jedna gra EA, z wyjątkiem Split Fiction nie otrzymała tak wysokich ocen z prasy profilu w Metacritic.

Zajmuje to dwa osiągnięte 88 %, Apex Legends, Battlefield 1 i Titanfall 2 zatrzymały się o 89 %, a remake dead Space i Mass Effect: Legendary Edition zasługiwały na 90 %(ale tylko w wersjach Xbox z mniejszą liczbą liczbą recenzje).

Zgodnie z fabułą podzielonej fikcji pisarze Antipoda Mio i Zoya są zamknięci we własnych działkach. Aby się wydostać, bohaterki będą musiały współpracować, podróżując między science fiction i bajkowymi światami.

Split Fiction został wydany 6 marca na PC (Steam, Epic Games Store, EA App), PS5, Xbox Series X i S. Chociaż gra potrzebuje dwóch, dzięki fragmentowi dla przyjaciela (teraz z krzyżowaniem), wspólny fragment wymaga tylko jednej kopii.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz