Sieć społecznościowa X uruchomiła wyszukiwarkę gorących tematów Radar, ale jest ona dostępna tylko z najdroższym abonamentem Premium+.
W obliczu rosnącej konkurencji ze strony nowych platform mikroblogowych Bluesky i Threads, sieć społecznościowa X rozpoczęła wdrażanie na pełną skalę narzędzia do analizy trendów Radar. Dostarcza w czasie rzeczywistym informacji o najnowszych trendach i tematach poruszanych na platformie.
Wcześniej narzędzie to nosiło nazwę Insights i było dostępne tylko dla pracowników zweryfikowanych firm, a jego koszt wynosił 1000 dolarów miesięcznie przy rozliczeniu miesięcznym lub 833,33 dolarów przy rozliczeniu rocznym. Subskrybując, marketerzy otrzymali analizę słów kluczowych, wizualizację aktywności trendów i filtrowanie dyskusji w czasie rzeczywistym. Radar pozwala śledzić głośność i szybkość dyskusji. Te funkcje pomagają lepiej zrozumieć najnowsze trendy na X, dzięki czemu możesz lepiej zaplanować optymalny czas na publikację postów i dotarcie do wybranych odbiorców.
Od wczoraj Radar zaczął być dystrybuowany z pełną mocą wśród abonentów najdroższej taryfy Premium+. Taryfa ta wydawana jest za pośrednictwem wersji internetowej w cenie 16 USD miesięcznie lub 168 USD rocznie – za te pieniądze użytkownik otrzymuje pole wyboru weryfikacyjne, edycję wiadomości, brak reklam i wiele więcej. Funkcja Radar jest obecnie w wersji zapoznawczej i w najbliższej przyszłości będzie dostępna tylko dla wybranych subskrybentów.
Niektórzy użytkownicy zauważyli pojawienie się Radaru nieco wcześniej. Zauważyli znacznie ulepszony algorytm wyszukiwania, chociaż w jednym przypadku funkcja nie wyświetlała publikacji starszych niż trzy dni. Dostępna jest również integracja z aplikacją X Pro, znaną wcześniej jako TweetDeck.