Gdy deweloperzy ze szwajcarskiego studia Giants Software wypuścili na komputery PC i konsole symulator rolniczy Farming Simulator 25, zaczęli zbierać owoce swojej pracy.
Przypomnijmy, że Farming Simulator 25 ukazał się 12 listopada. Jak się okazało, w ciągu tygodnia od premiery łączna sprzedaż symulatora rolnictwa na wszystkich platformach docelowych wyniosła 2 miliony egzemplarzy.
Giants Software pochwaliło się także sukcesem Farming Simulator 25 na platformie Steam. W dniu premiery szczytowa liczba gier online przekroczyła 125 tys. osób, co jest rekordem w historii serii (Farming Simulator 22 osiągnął jedynie 105 tys.).
Twórcy nazwali premierę Farming Simulator 25 najbardziej udaną w historii marki i obiecali, że to „dopiero początek” – zespół przygotowuje wiele ciekawych rzeczy w ramach wsparcia popremierowego.
W szczególności gracze mogą spodziewać się bezpłatnych aktualizacji zawartości, poprawek, małych DLC i dużego rozszerzenia, które zostanie wydane pod koniec 2025 roku: „Będziemy nadal dodawać do gry więcej samochodów, funkcji i zabawy”.
Farming Simulator 25 ukazał się na PC i Mac w serwisie Steam oraz Epic Games Store, PS5, Xbox Series X i S. Wersja standardowa na rosyjskim Steamie kosztuje 1950 rubli, a za wersję z pierwszym rokiem wsparcia trzeba będzie zapłacić 3108 ruble.
W pierwszym tygodniu Farming Simulator 25 zebrał na platformie Steam ponad 9,5 tys. „w większości pozytywnych” recenzji, co daje mu ocenę 73%. W serwisie Metacritic, będącym agregatorem recenzji, gra uzyskała 77 na 100%.