„Przypomina, że TES 6 nie będzie tak wyglądał”: artysta pokonał graczy realistyczną wersją wioski Riverwood z The Elder Scrolls V: Skyrim
Malownicza wioska Riverwood jest jedną z pierwszych osad na ścieżce gracza w starszych Scrolls V: Skyrim. Artysta Leo Torres pokazał, jak lokalizacja może wyglądać na silniku Unreal Engine 5.
Riverwood znajduje się nad brzegiem Białej Rzeki, u podnóża góry świata i na południe od miasta Weitran – stolicy własności tej samej nazwy. Osada została wzniesiona wokół tartaku kilka pokoleń temu.
Torres wprowadził Riverwood na bardziej realistyczną skalę w porównaniu z oryginalną wersją i próbował przekazać „upadło magiczne uczucie, gdy po raz pierwszy dostaniesz się gdzieś na początku gry”.
W trzech minutach artysta pokazał nie tylko kino kamery nad Riverwood, ale także „spacer” przez przekształconą osadę z pierwszym widokiem na osobis.
Renderowanie miało miejsce w Unreal Engine 5.4 na RTX 3090. Torres używał swoich modeli i trzecich modeli, Lumen Technologies (Global Lighting and Refleksja), NANITE (modele i roślinność) i DLAA (wygładzanie).
Film z demonstracją przemyślenia Riverwood pokonał publiczność znajomą atmosferą i zwiększonymi szczegółami. „Ten film przypomina, że TES 6 nie będzie tak wyglądał”, narzekał użytkownik Daveywavey1.
Torres odtwarza lokalizacje Skyrim od upadku 2022 r. I już pokazał Weitran, Sotelyud, Winterhold, Black Line, Markart, Folkrit, Morfal, Riften, Windhalm, Danstar i High Hrotgar. Tymczasem TES VI od lata 2023 r. W aktywnym rozwoju.