Przeminęło z wiatrem: wybuchowa platformówka akcji Antonblast nie zostanie wydana zgodnie z planem z powodu huraganów Helen i Milton
Tworzenie gier to długi i bolesny proces, nawet bez ingerencji sił natury. Twórcy oldschoolowej platformówki akcji Antonblast ze studia Summitsphere przekonali się na własnej skórze, co się stanie, gdy interweniują żywioły.
Przypomnijmy, że Antonblast został ufundowany przez graczy na Kickstarterze przedwczoraj, a datę premiery otrzymał w kwietniowym numerze Indie World Showcase – 12 listopada.
Jak się okazało, Antonblast trafi do sprzedaży na PC (Steam) i Nintendo Switch dopiero 3 grudnia tego roku, czyli trzy tygodnie później niż planowano. Dyrektor generalny Summitsphere, Tony Grayson, wyjaśnił opóźnienie.
Według Graysona firmie Summitsphere nie udało się dotrzymać terminów ze względu na huragany Helen i Milton, które przetoczyły się wzdłuż południowo-wschodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych, gdzie znajdowało się wielu pracowników.
Grayson zapewnił, że nikt z zespołu nie odniósł obrażeń, ale „Helen” i „Milton” bezpośrednio i pośrednio wpłynęli na produktywność pracowników: niektórzy przez kilka tygodni byli bez prądu.
Zobacz wszystkie zdjęcia (7)
Aby zrekompensować opóźnienie, programiści wydadzą nowe demo Antonblast – One Blast Demo. Zostanie udostępniona dzisiaj, 14 października, wraz z premierą festiwalu Games to Be na Steamie.
W tej historii niszczyciel Anton wyrusza w pogoń za Szatanem, który ukradł kolekcję perfum bohatera. Obiecują wstrząsających bossów, grafikę inspirowaną graffiti i „w pełni dynamiczny styl rozgrywki”. Język rosyjski nie jest zadeklarowany.