Potrzebujesz więcej złota: Warner Bros. ujawniła plan przekształcenia wszystkich swoich głównych franczyz w usługi gier

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Pomimo ogromnego sukcesu ukończonej gry jednoosobowej Hogwarts Legacy – jednej z najlepiej sprzedających się gier 2023 roku – Warner Bros. Discovery zamierza postawić na dalszą monetyzację.

W ramach sprawozdania finansowego Warner Bros. Discovery na trzeci kwartał 2023 roku dyrektor generalny David Zaslav powiedział inwestorom, w jaki sposób firma będzie rozwijać swój dział gier.

Według Zaslava gry stają się coraz ważniejsze dla fanów i Warner Bros.: „Wierzymy, że gry są kluczowym i bardzo cennym aktywem firmy o ogromnym potencjale wzrostu”.

Gracze grali już w Hogwarts Legacy przez ponad 700 milionów godzin

Warner Bros. koncentruje się na przejściu swoich głównych marek z wydań wydawanych co trzy do czterech lat na model wieloplatformowych i darmowych usług gier, aby zwiększyć czas spędzany przez graczy na platformach.

„Ostatecznie chcemy zwiększać zaangażowanie [graczy] i monetyzację w dłuższych cyklach [życia] na wyższych poziomach” – zapewnił inwestorów Zaslav.

Należy do Warner Bros. franczyzy „Gra o tron”, „Harry Potter”, „Batman” i Mortal Kombat mają według Zaslava potencjał 1 miliarda dolarów, a sprzedaż Mortal Kombat 1 zbliża się już do 3 milionów egzemplarzy.

Najbliższy serwis gier firmy Warner. Bros powinna być kooperacyjną grą akcji Suicide Squad: Kill the Justice League od Rocksteady. Jej premiera spodziewana jest 2 lutego 2024 roku na PC (Steam, EGS), PS5, Xbox Series X i S.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz