Ostateczne wymagania sprzętowe gry STALKER 2: Heart of Chornobyl okazały się mieć pewien haczyk

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Na początku tygodnia fani czekali na ostateczne wymagania sprzętowe strzelanki z otwartym światem STALKER 2: Heart of Chornobyl, jednak jak się okazało, deweloperzy ze studia GSC Game World nie byli do końca szczerzy.

Przypomnijmy, że ogłaszając ostateczne „apetyty” na pecetową wersję gry, GSC nie wspomniało nic o wykorzystaniu inteligentnego skalowania w celu osiągnięcia rozdzielczości i wskaźników wydajności określonych w czterech konfiguracjach.

W komentarzach wielu użytkowników wątpiło, czy tak „ciężka” gra jak STALKER 2: Heart of Chornobyl nie będzie potrzebowała upscalerów – i okazali się słuszni.

Menedżer społeczności STALKER 2: Heart of Chornobyl na Discordzie pod pseudonimem Mol1t w odpowiedzi na pytanie gracza potwierdził, że wymagania sprzętowe zostały opracowane z uwzględnieniem inteligentnego skalowania.

„Aby osiągnąć podobną wydajność na komputerze PC o określonych parametrach, należy użyć modułu upscalera TSR podczas gry na ustawieniach minimalnych oraz DLSS, TSR i ich analogów na poziomie średnim, wysokim i epickim” – wyjaśnił Mol1t.

W momencie premiery STALKER 2: Heart of Chornobyl otrzyma wsparcie nie tylko dla TSR (Temporal Super rozdzielczość) i Nvidia DLSS 3, ale także dla technologii skalowania firmy AMD – FSR (FidelityFX Super rozdzielczość).

STALKER 2: Heart of Chornobyl ukaże się 20 listopada na PC (Steam, GOG, EGS, Microsoft Store), Xbox Series X i S oraz w ramach Game Pass. Obiecują otwarty świat, hardcorową rozgrywkę, grafikę na Unreal Engine 5 i tłumaczenie na język rosyjski.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz