Openai całkowicie zmienił tożsamość korporacyjną – stała się „bardziej ludzka”, ale nie tylko zmiany do zauważenia

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Openai przeprowadził pełną rebranding. Styl firmy zawiera teraz nową czcionkę, zaktualizowaną wersję logo i zaktualizowaną paletę kolorów. Aby zauważyć różnicę między starym a nowym logo, musisz przyjrzeć się bliżej: „kwiat” nieznacznie wzrósł w środku, a linie stały się bardziej jasne.

Oryginalne logo zostało opracowane przez dyrektora generalnego Openai Sam Altman i współzałożyciela firmy Ilya Sutskever. Teraz został lekko przeprojektowany przez pełnoprawnych projektantów Openai Veit Moeller i Shannon Jager, próbując uczynić obraz „bardziej ekologicznym i ludzkim”.

Ważną częścią rebrandingu była nowa czcionka Openai Sans, która według firmy „łączy dokładność geometryczną i funkcjonalność z zaokrąglonymi, niedrogymi symbolami”. Litera „O” w kontroli firmy nazwy firmy ma idealnie okrągłą linię zewnętrzną i celowo niedoskonałą wewnętrzną, aby „kontrastować [tożsamość korporacyjną] dokładności robotów i uczynić ją bardziej ludzką”. Opracowując różne rysunki czcionek, firma korzystała z technologii sztucznej inteligencji, przyznał Maller.

„Współpracujemy z wiodącymi ekspertami w dziedzinie fotografii, typografii, animacji i projektowania przestrzennego, wdrażając takie narzędzia, takie jak Dall · E, Chatgpt i Sora, jako generatory pomysłów. To podwójne podejście, w którym ludzka intuicja jest połączona z możliwościami generatywnymi sztucznej inteligencji, pomogło nam stworzyć markę nie tylko innowacyjną, ale także głęboko ludzką ” – powiedział Openai.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz