Od sziszy po strzelca: twórcy „Kłopotów” wyjaśnili, czym różnią się obrazy Jurija Milosławskiego od klas i co dają

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Po rozpoczęciu przedsprzedaży „The Troubles” twórcy historycznej gry RPG akcji z nowosybirskiego studia Cyberia Nova udostępnili oficjalną społeczność gry szczegółami dotyczącymi systemu obrazu.

Przypomnijmy, że „Kłopoty” oparte są na powieści „Jurij Milosławski, czyli Rosjanie w 1612 roku”: Miłosławski uczestniczy w bitwie pod Moskwą i innych ważnych wydarzeniach, przyczynia się do zakończenia kłopotów i zjednoczenia Rusi Moskiewskiej .

Według twórców, bohater „Kłopotów” będzie mógł wcielić się w kilka ról (obrazów), które w odróżnieniu od zwykłych klas wpływają nie tylko na cechy bohatera, ale także na stosunek innych do niego.

System obrazu pozwoli Ci pokonać te same wyzwania na różne sposoby

Yuri rozpoczyna grę z jednym obrazem, ale stopniowo otwiera dostęp do pozostałych: shish, wojownik, najemnik i łucznik. Każdy z nich zawiera własną broń główną, styl walki i zdolności specjalne. Zmiana roli będzie możliwa w specjalnych miejscach.

Autorzy poprzez system obrazów starali się oddać ducha epoki: po wyglądzie człowieka można było odczytać jego przynależność do tej czy innej klasy, co z kolei determinowało jego stosunek do otoczenia.

Opowiedzą Ci więcej o czterech głównych obrazach osobno.

Cztery wspomniane skórki będą dostępne dla wszystkich graczy, a wyjątkowa piąta okazała się bonusem za zamówienie Troubles w przedsprzedaży. Co to jest, twórcy ujawnią „ostatni ze wszystkich”.

„Troubles” trafi do sprzedaży 26 lutego 2024 roku w cenie 2015 rubli (1612 rubli w przedsprzedaży) dla VK Play. Wraz z datą premiery twórcy odtajnili także wymagania sprzętowe gry.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz