NVIDIA zmodernizuje Diablo IV, Dragon’s Dogma II i Horizon Forbidden West – okazało się, które gry otrzymają wsparcie dla ray tracingu i DLSS 3
NVIDIA pokazała na targach CES 2024 nie tylko zwiastun rozgrywki Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project, ale także szereg zapowiedzi nowych gier z obsługą ray tracingu i skalowania DLSS.
Według NVIDIA, oprócz już 500 wydań, które otrzymały wsparcie RTX, wkrótce dołączy 14 kolejnych projektów, w tym Half-Life 2 RTX i Diablo IV – ray tracing dla cieni i odbić będzie pojawiał się w grze akcji Blizzarda przez cały marzec.
Ponadto w 2024 roku ukażą się trzy nowe gry z obsługą ray tracingu i DLSS 3:
RPG akcji fantasy Dragon’s Dogma II (premiera 22 marca) – RTX poprawi odbicia i oświetlenie; realistyczna strzelanka taktyczna Gray Zone Warfare otrzyma także wsparcie dla technologii NVIDIA Reflex; kosmiczny sandbox Starminer (Early Access), wcześniej znany jako ILL Space – w grze zostanie wprowadzony ray tracing dla oświetlenia, odbić, cieni i cieniowania.
Pięć kolejnych projektów w chwili premiery otrzyma DLSS 3. Są to pecetowa wersja Horizon Forbidden West, sandbox MMO Pax Dei, rozbudowana gra RPG Like a Dragon: Infinite Wealth, akcja PvPvE Nakwon: Last Paradise oraz Throne and Liberty – MMORPG od NCSoft.
Dwie już wydane gry również obsługują DLSS 3: psychodeliczny horror Layers of Fear (aktualizacja ukazała się 5 grudnia) oraz film akcji Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name (łatka debiutuje dzisiaj, 9 stycznia) .
Wreszcie wypuszczą jeszcze dwie gry ze wsparciem DLSS – kooperacyjne RPG akcji z elementami survivalowymi Enshrouded (24 stycznia we wczesnym dostępie) oraz bijatyka Tekken 8 (pełna premiera 26 stycznia).
W ramach targów CES 2024 zapowiedziano także, że usługa chmurowa NVIDIA GeForce Now wkrótce zostanie uzupełniona o gry Activision Blizzard, w tym Diablo IV i Overwatch 2, a także otrzyma wsparcie G-Sync i stawki dzienne.
Źródła:
NVIDIA Youtube Komentarz ( ) Wieczorne 3DNews W każdy dzień powszedni wysyłamy podsumowanie wiadomości bez żadnych bzdur i reklam. Dwie minuty na przeczytanie – i jesteś świadomy głównych wydarzeń. Powiązane materiały Działo grawitacyjne, Ojciec Gregory i strasznie piękny Ravenholm: NVIDIA pokazała pierwszy gameplay z Half-Life 2 RTX Dwa i pół miesiąca po premierze Starfield otrzymało pierwszą dużą łatkę – DLSS 3, ulepszenia wydajności i wiele więcej NVIDIA pokazała, jak wygląda i działa Alan Wake II z funkcją path tracingu – nawet RTX 4090 jest trudny bez DLSS 3.5 w 4K „Jest tak przytulnie, że szkoda strzelać”: artysta odtworzył kultową mapę z Counter-Strike na Unreal Engine 5 i zadziwił graczy „Czekałem na tę grę bardziej niż na jakąkolwiek inną przez ostatnie 10 lat”: fani byli zachwyceni 18 minutami rozgrywki w Dragon’s Dogma II Twórcy Pionera chcieli pokazać postęp graficzny w grze, ale musieli odeprzeć porównania z The Day Before