Nvidia, Valve, M ** A i Comcast zaczęły wdrażać niefrenzowany Internet w USA zgodnie ze standardem L4S

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Amerykański dostawca Comcast poinformował o najnowszym osiągnięciu w dziedzinie komunikacji internetowej-zaczął wdrażać „zaawansowane niskie opóźnienie w oparciu o otwartą standard”. Mówimy o rozwiązaniu zwanym L4S (niskie opóźnienie, niskie straty, skalowalna przepustowość).

Zalety podłączania nowego typu będą pierwszymi, które używają subskrybentów XFINITY – jednostek Comcast. Aby wdrożyć technologię, operator zapewnił wsparcie NVIDIA, Meta✴ i Valve; Standard L4S został zatwierdzony przez Radę Inżynieryjną Internetu (IETF), podobnie jak inne główne protokoły. Główną różnicą między nową technologią jest etykietowanie pakietów, które pomaga szybko zidentyfikować przeciążenie po ich przybyciu przez router – pozwala to na regulowanie ruchu i utrzymanie nieprzerwanego działania sieci.

Dla porównania tradycyjny mechanizm zarządzania ruchem obejmuje odchylenie pakietów i dopiero po przyjęciu innych środków. W rezultacie powstają opóźnienia i utrata pakietów, co powoduje trudności w pracy niektórych aplikacji, na przykład komunikacji wideo i gier. L4S eliminuje ten problem, dynamicznie optymalizując routing pakietów. W rezultacie, mówią w Comcast, standardowe opóźnienie zostało zmniejszone o 78 %.

Wdrożenie L4S nie miało sensu tylko dla dostawcy, a wsparcie protokołu nowej generacji zostało zgłoszone przez Comcast Partners: Otrzymuje usługę gier w chmurze Nvidia GeForce Now -Zestawy rzeczywistości to zawory parowe.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz