Nvidia trzęsła plotki o wadliwym procesorze w mobilnych kartach wideo Geforce RTX 5000

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Producenci laptopów naprawdę przeprowadzają produkty w celu zweryfikowania braku małżeństwa wśród mobilnych kart graficznych GeForce RTX z 50. serii, ale ten segment nie wpłynął na problem, przedstawiciel zasobu NVIDIA, który zapewnił Verge.

Wcześniej niemieckie zasoby Heise i HardwareEluxx poinformowały, że NVIDIA skontaktowała się z producentami laptopów i poprosił ich o sprawdzenie produktów pod kątem mniejszej liczby bloków rasteryzacji (ROP) na kartach wideo, które powinny być zgodne z oficjalnymi specyfikacjami. Jednocześnie firma powiedziała The Verge do amerykańskiego zasobu, że nie było problemów z grafiką mobilną. „Wszyscy partnerzy nadal sprawdzają w ramach naszej standardowej procedury testowania”, skomentował, co dzieje się z dyrektorem ds. Public relations jednostki NVIDIA Geforce Ben Berraondo. Dodał, że firma skontaktuje się zarówno z niemieckimi publikacjami i omówi ten problem.

Dziennikarze Verge dwukrotnie wyjaśnili stanowisko przedstawiciela firmy. „To znaczy, teraz zamiast„ żadne karty wideo nie są poruszone ”, nadal ma to wpływ„ kilka kart graficznych na laptopy ”?” Zapytali. „Nie”, była odpowiedź. „Aby upewnić się, że po raz trzeci„ NE-A ”oznacza, że ​​żaden laptop nie wpłynie na problem brakujących bloków rasteryzacji?” – zapytany na krawędzi. „To prawda, nie ma żadnych problemów” – zapewnił Berraondo.

Przedstawiciel NVIDIA był kategoryczny, a to inspiruje nadzieję, że na laptopach z kartami graficznymi GeForce RTX 50 należy oczekiwać pełnego zestawu bloków rasteryzacji. Firma mogła do tego dojść na dwa sposoby: albo na początku nie było problemu, albo nie stało się to dopiero, ponieważ partnerzy wyeliminowali całe małżeństwo podczas audytu. Heise i HardwareEluxx zauważyli, że program dodatkowej weryfikacji wpłynął na sprzedaż detaliczną: niektóre laptopy trafi do sprzedaży detalicznej w kwietniu lub maju, chociaż początkowo musieli wyjść w marcu. Heise przyniósł jednak inny powód możliwego opóźnienia. Według publikacji Nvidia dopiero niedawno rozpowszechniła najnowszą wersję VBIOS – oprogramowanie układowe na mobilne karty wideo.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz