Nowy artykuł: Helskate – Tony Hawk rzuca się do Valhalli. Recenzja

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
13 min. czytania

GenreAkcja, Roglyik, ArkadaWydawca Wybrzeże Phantom Wywoływaczhttps://www.phantomcoast.games/Minimalne wymaganiaIntel Core i5-3450 3.1 GHz / AMD FX-6330 3,6 GHz Procesor, 8 GB pamięci RAM, karta wideo z obsługą DirectX 11 i 4 GB pamięci, takie jak NVIDIA GeForce GTX 1050 / AMD Radeon Rx 560, 25 GB na przejściu, Połączenie internetowe, system operacyjny Windows 7 / 8.1 / 10/11Zalecane wymaganiaIntel Core I7-6700K Procesor 4,0 GHz / AMD Ryzen 5 1500x 3,5 GHz, 12 GB pamięci RAM, karta wideo z DirectX 11 i 6 GB pamięci, takie jak Nvidia Geforce GTX 1060 / AMD Radeon Rx 580, połączenie internetowe, Window /11 SystemData wyjścia20 stycznia 2025 rLokalizacja NIEKwalifikacja wieku

Nie zdefiniowane

PlatformyPCOficjalna strona

Rozegrane na PC

Nie ma tak wielu projektów poświęconych kulturze łyżwiarzy, a nawet gier, w których do wykonania sztuczek i jazdy wzdłuż linii energetycznych dodano niszczącą akcję, a w ogóle (być może doskonały rollerdrome, a potem gonimy z quadów tam i nie nurkuj). I to niezwykła gatunek Helskate, która przyciągnęła moją uwagę-koncepcja eksplozji łyżwy brzmiała bardzo intrygująco, a recenzje z wczesnego dostępu były głównie pochwałą. Dopiero teraz jest niuans: ten, co jest dość usprawiedliwione dla projektu we wczesnym dostępie, nikt nie wybaczy w pełnym wydaniu. I właśnie na tym guzku Helskate potyka się i ogłusza. Jednak nadal musisz dostać się do tego guzka …

Cóż, pośpiesz!

⇡#Hell Pokatushki Anton Falcon

Nieco niezręczny, ale dość uroczy wpis Helskate wprowadza nas do głównego bohatera gry, Anton Falcon (odniesienie do Tony’ego Hawki nie było szczególnie ukryte). Jest prostym łyżwiarzem z Vertheim, który dąży do prostych rzeczy do skateringu: uznania, chwały i okazji, aby wytrzeć nos do Garland, aroganckiego władcy Vertheim. Ale na drodze bohatera, nie do pokonania bar w milion punktów, upokarzająca porażka tuż przed lokalnym władcą i łyżwa złamana na pół, staje się ambicjami wcielenia. Ten ostatni służy jako katalizator przebudzenia w Anton o czającej się władzy, co pomoże mu osiągnąć pożądane wyżyny. Ale na początek konieczne jest udowodnienie swojego chłodu w wielu wyścigach w kółko.

Każde przybycie ma typową strukturę Zerg i pożycza różne elementy u współpracowników w kierunku. Ale dwa główne źródła inspiracji Helskate są szczególnie wyraźne. Powiedzmy, że mechanika zwiększania całkowitej złożoności synchronicznie w czasie w partii jest wyraźnie szpiegowana z powodu ryzyka serii deszczu. Zasada jest taka: im dłużej jesteś w wyścigu, tym trudniej jest ogólny proces, że wrogowie są silni, stosują większe obrażenia i uzyskują silniejsze zdolności. I aby nie napotkać całkowicie dentystycznego wyzwania, warto to nacisnąć.

Potężna epoka Ommage – ogromna zielona strzałka wskazująca kierunek

Ogólny proces, pompowanie, postęp i system nagród w wyścigach są wyraźnie rezonowane z Hadesem i innymi podobnymi projektami. Rozwój bohatera składa się z trwałych ulepszeń, które można wydać w przypadku zasobów uzyskanych w odniesieniu do materiałów, a także z wzmacniającej kropki podczas samych wyścigów. Pierwsza kategoria obejmuje na przykład tatuaż: Anton może wypełnić, powiedzmy, serce, które zwiększa maksymalną podaż zdrowia lub błyskawicę, które zwiększy niedrogie podaż szarpnięć. Możesz także ulepszyć obecną łyżwiarkę lub kupić nową, która zapewni bohaterowi nową broń z inną zasadą użytkowania – na przykład szybkie Shurikens, lub, odwrotnie, bardziej dokładnym ciężkim młotem. Ale bez względu na to, jaką broń, sukces, będzie w dużej mierze zależeć od zgromadzenia w wyścigu.

Istnieje wiele różnych ulepszeń w przebiegłości: oto elementy garderoby, które dodadzą spontaniczną moc do ataków, oraz kasety VHS, które przykręcą dodatkowy efekt do określonej sztuczki, takiego jak wystrzelenie pocisków hołowniczych lub tornada. Również na każdej arenie rozproszono dodatkowe źródła łyżwiarzy: naklejki i czasopisma. Po przyklejeniu łyżwy, powiedzmy „Orle Eye”, zwiększysz szansę na krytyczny atak, „szczęśliwa szarańcza” zwiększy obrażenia związane z trującymi atakami, a „myśliwca chuliganska” przyczyni się do zwiększenia porażki zdrowia powyżej dziewięćdziesięciu procent. Głowność może zarówno zwiększyć poziom sztuczek w określonej kategorii, jak i zwiększyć liczbę punktów dla określonego ruchu.

Pomiędzy bitwami jesteśmy w stanie pochwalić się testem przed Garlandą. Jeśli wygramy, otrzymamy cenną nagrodę i niezadowolony chrząknięcie władcy Vertheim

Zwiększenie bonusów z sztuczek jest podstawową potrzebą, ponieważ na prawie każdej arenie główny cel zawsze będzie zestaw pewnej liczby punktów. Z każdym nowym poziomem wzrasta próg przejścia, a aby nadążyć za nim, konieczne jest właściwe przejście do wydajności ziaren, odwrotów, instrukcji, chwytania i slajdów (w tym ścian). I jeszcze lepiej – nauczyć się wykonywać długą kombinację, składającą się z różnych sztuczek, aby równomiernie zwiększyć zarówno podstawową liczbę punktów, jak i ich mnożnik. Ta część gry jest doskonale wcielona: ruchy o różnym stopniu złożoności są dość reprezentowane, a proces badania, testowania i łączenia urzeka.

System walki nie jest wyrafinowaniem, nie jest przykładem: lekki atak, ciężki atak, palant. Nie ma skomplikowanych śmiertelnych kombinacji, a walki nie są oferowane, ale w połączeniu z prędkością i potrzebą utrzymania serii sztuczek (pokonując wrogów, dostajesz tymczasową tarczę dla kombinacji), walki przynosi pewną część udziału zabawa. A także, w pewnym momencie, otwierają wiele podstawowych problemów w grze.

Gdy tylko wykonasz kwotę na punktach, musisz zbiegać się z mini-bossem

⇡#sztuczka fajna, wydajność – więc -To

Helskate to naprawdę dziarska gra, ale ma wystarczająco dużo problemów. Na przykład w pełnym wydaniu jest słabo wypolerowany – tu i tam są małe błędy lub szorstki graficzne, które, choć nie krytyczne, psują ogólne wrażenie. Jest to denerwujące, gdy seria sztuczek pęka z powodu faktu, że Anton, zamiast ślizgać się po ścianie, po prostu spada przez budynek; Lub kiedy, po kontakcie z wrogiem, nasz bohater nagle leci w kosmos (giganci ze Skyrim przekazują pozdrowienia).

Zasadniczo większość wad projektu leży właśnie w systemie bojowym. Mówiąc ściślej, w samych bitwach skłonnych ze względu na fakt, że Helskate jest bardzo słabo dostrojony do aparatu. Warto rozpocząć bitwę, jak zaczyna ją dziko kręcić, tak bardzo, aby dosłownie ją kołysać. A jeśli użyjesz fiksacji na jednym wrogie, przygotuj się na szalone perspektywy piruettes, w porównaniu z którymi zachowanie kamery z Dark Souls w bitwach z dużymi przeciwnikami będzie standardem stabilności.

Nic nie przywróci zdrowia tak skutecznie jak pachnący hot dog z wątpliwego wózka

Nawiasem mówiąc, bossowie w Helskate są również znaczącym problemem. Bitwy z nimi okazały się bardzo nieestetycznym i niezrozumiałym bałaganem, w którym trudno jest nawet po prostu poruszać się, nie wspominając o czytaniu ataków wroga (jest to częściowo istotne w odniesieniu do zwykłych przeciwników) lub zrozumienie możliwości dla analizy dla Zwiększony atak. Tak, nawet podstawowe zasady takich starć są szczerze decydowane. Powiedz, że bitwa z serialem, gigantyczny szkielet na potwornej łyżwiarce, minął następująco: Szef ciągle skoczył z Antona na czcigodną odległość i tak często, że udało mi się tylko zdobyć, Sean już zrobił nowy skok, a nawet nawet nie nawet skok, a nie nawet nie umożliwiając najmniejszą możliwość zadawania szkód. Absolutnie nieuczciwa i męcząca bitwa, podczas której było wyraźne wrażenie, że wcale nie został przetestowany.

Nawiasem mówiąc, czasami szkody nie są w zasadzie rejestrowane. Było to szczególnie uderzające podczas walk z mini-bossami podczas korzystania z ciężkiego ataku. A czasem–jest to już pytanie, aby ustanowić równowagę-mini-boss można zabijać z prawie dwóch uderzeń, a nawet nie rozumiesz, jak to się stało-całkowitą moc z następnej naklejki wzrosła w ten sposób, Lub to był błąd. W każdym razie żaden z mini-bossów stanowi prawdziwe zagrożenie, a gdy tylko zrozumiesz podstawowe zasady Helskate, nie zajmie ci to co najmniej jednego wyścigu przez ponad dwadzieścia minut (dziesięć z nich będzie głupio Bitwa z Seanem). A potem okazuje się kolejny problem – gra szybko, bardzo szybka dla zawiesze, wyczerpuje się. Nie jest interesujące przekazywanie tych samych poziomów w kółko, nie jest interesujące monitorowanie rozwoju historii, a cały park sztuczek, technik i umiejętności będzie w ciągu pięciu godzin, jeśli nie mniej.

Różne testy są rozproszone w lokalizacjach, podczas których konieczne jest wpisanie punktów dla prędkości, obniżenie kamer nadzoru i wykonywanie innych opcjonalnych zadań

I to, w połączeniu z przygnębiającym stanem technicznym i irytującymi niedoborami gry, powoduje pewność, że programiści zbyt spieszyli się, aby pozostawić wczesny dostęp – Helskate nie wygląda i nie jest postrzegany jako projekt w pełnym wydaniu. Szkoda, ponieważ zdecydowanie istnieje potencjał. Mam szczerą nadzieję, że gra nie zostanie porzucona, a mimo to przyniosą na myśl.

Zalety:

Swift i dynamiczna rozgrywka z interesującą kombinacją akcji i arkady skate;Część łyżwiarza okazała się tym, czego potrzebujesz.

Wady:

Wiele błędów, choć małe, ale co łącznie, psując ogólne wrażenie;obrzydliwie dostrojony aparat, który często daje nieruchomy salto;Rozgrywka jest dość szybko wyczerpana, w tym z powodu wad w projektowaniu gier.

Grafika

Stylizacja projektów arkadowych dwudziestu lat okazała się przyjemnie nostalgiczna. Ale wciąż istnieje kilka skarg na ogólne wykonanie wizualne: gdzieś lokalizacje również wyglądają, wśród zwykłych przeciwników, co najmniej jedna niezapomniana lub oryginalna osoba nie będzie mogła się spełnić, a gotowość obiektów na poziomach powinna działać lepiej.

Dźwięk

Podstawowe dźwięki jazdy, udarów i umiejętności są tutaj obecne, ale projekt dźwięku nie ma wystarczającej liczby akcentów, głębokości, soczystości – wszystko, czego oczekujesz od gry w tym kierunku.

Ale Helskate Playlist stara się odpowiadać wybranej estetyce: klasycznym załamaniu gier skatecznych, Bodny Ska-Punk, a nawet małym raporcie do gier skate. Istnieją wśród utworów, zarówno naprawdę „kołyszących się” rzeczy, jak i całkowicie niewypowiedzianych kompozycji.

Pojedyncza gra

Dynamiczna eksplozja na łyżwa, pełna niedociągnięć technicznych i gam.

Szacowany czas przejścia

Jeden wyścig zajmie nie więcej niż dwadzieścia do trzydziestu minut i możesz uzyskać wystarczającą ilość treści Helskate w ciągu czterech do pięciu godzin.

Gra zbiorowa

Nie podane.

Ogólne wrażenie

Aroganckie i szybkie łyżwiarki akcji, wilgotne i obfite w krótkich wiązkach w podstawowych aspektach gier, które uniemożliwiają mu pełne cieszenie się.

Ocena: 6.0/10

Więcej o systemie ocen

Helskate_screenshot_1.jpg Helskate_screenshot_2.jpg Helskate_screenshot_4.jpg Helskate_screenshot_11.jpg Helskate_screenshot_13.jpg Helskate_screenshot_14.jpg Helskate_screenshot_18.jpg Helskate_screenshot_9.jpg Helskate_screenshot_3.jpg Helskate_screenshot_8.jpg Helskate_screenshot_7.jpg Helskate_screenshot_12.jpg Helskate_screenshot_15.jpg Helskate_screenshot_16.jpg Helskate_screenshot_17.jpg Helskate_screenshot_5.jpg Helskate_screenshot_6.jpg Helskate_screenshot_10.jpg Сотреть веизображения (19)

Wideo:

⇣ Treść Anton Falcon Pokatushki Fajna sztuczka, wydajność – więc -o Komentarz () Wieczór 3dnews Każdego dnia powszedni wysyłamy raport z wiadomości bez Beliberdy i reklamy. Dwie minuty do przeczytania – i jesteś świadomy głównych wydarzeń. Materiały na ten temat Hades II: Olympus nie jest limitem! Przegląd wstępny We wczesnym dostępie Steam wkrótce będzie profesjonalnym skaterem Tony Hawk i Hades Hybrid – datą premiery, nową zwiastunem i wersją Demo Helskate Pro Skater 1 + 2 Tony Hawk to druga młodzież Tony’ego Hawka. Recenzja Najbardziej oczekiwane gry z 2025 roku Stalker 2: Heart of Chornobyl – ten sam prześladowca. Recenzja Najlepsze gry z 2024 r.: Wybór czytelników i redakcji

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz