No Rest for the Wicked otrzymało tak dużą poprawę wydajności, że twórcy obniżyli wymagania sprzętowe gry

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Austriackie studio Moon Studios (duologia Ori) w dalszym ciągu udoskonala grę akcji typu RPG No Rest for the Wicked, która jest w fazie wczesnego dostępu, z elementami Dark Souls i Diablo. Niedawno ukazał się pierwszy duży patch do gry.

Aktualizacja zbiega się z drugim tygodniem wczesnego dostępu gry No Rest for the Wicked i niesie ze sobą szereg bardzo oczekiwanych zmian, a także znaczną poprawę wydajności.

W szczególności gracze mają teraz dostęp do zmiany konfiguracji sterowania klawiaturą i myszą, zasobów przechowywanych podczas handlu i wytwarzania oraz zwiększonej liczby miejsc we wszystkich skrzyniach i szafkach (do przechowywania rzeczy).

Łatka dodała jeszcze jeden dom i cztery zestawy zbroi trzeciego poziomu, a także możliwość zdobycia pierwszego domu nieco wcześniej

Jeśli chodzi o wydajność, programiści poprawili wykorzystanie centralnego procesora i karty graficznej, szczególnie podczas przenoszenia, ładowania i rozładowywania treści, a także eksploracji „ciężkich” lokalizacji.

Ulepszenia były na tyle znaczące, że doprowadziły do ​​obniżenia zalecanych wymagań dla gry: RTX 2060 (zamiast RTX 3070 Ti) i Radeon RX 5600 XT (RX 6800 XT), i7-11700K (i5-12600K) oraz Ryzen 7 5800X (Ryzen 7 5800X3D).

Łatka zawiera między innymi poprawki balansu (w tym wrogów i bossów), poprawki prawie pięćdziesięciu błędów, ulepszone portrety NPC i zmiany lokalizacji. Dodatkowo łucznictwo wymaga teraz wytrzymałości, a nie koncentracji.

No Rest for the Wicked ukazało się 18 kwietnia we wczesnym dostępie Steam (ale nie w języku rosyjskim). Gra rozpoczęła się od 58% pozytywnych recenzji, ale obecnie ocena osiągnęła już 78%. Deweloperzy dążą do osiągnięcia co najmniej 90%.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz