Najbardziej pożądany symulator planowania miast na Steamie otrzymał datę premiery – rozpoczęcie wczesnego dostępu do Manor Lords zostanie opóźnione
Wydawca Hooded Horse i polski deweloper Grzegorz Styczeń, znany jako Slavic Magic, ogłosili datę premiery wczesnego dostępu do swojej średniowiecznej gry strategicznej Manor Lords.
Przez długi czas na stronie Steama jako datę premiery widniał rok 2023, jednak gra nie ukaże się w wyznaczonym terminie – debiut Manor Lords we wczesnym dostępie zaplanowano na 26 kwietnia 2024 roku.
„Próbowałem dotrwać do końca 2023 roku, ale nie udało mi się… Przepraszam. To była trudna decyzja, ale gra (nawet we wczesnym dostępie) wymagała poprawek i dopracowania” – wyjaśnił Slavic Magic w związku z transferem.
W wyznaczonym dniu na platformach Steam, GOG, Microsoft Store i PC Game Pass pojawi się premiera gry Manor Lords, a następnie gra ukaże się na konsolach (przynajmniej Xbox). Ogłoszeniu towarzyszył nowy zwiastun.
Manor Lords zaoferuje ci, w roli średniowiecznego lorda, rozwinięcie początkowej wioski w duże, tętniące życiem miasto. Gra oparta jest na malarstwie i architekturze frankońskiej końca XIV wieku. Projekt twierdzi, że jest zgodny z prawdą historyczną.
Wraz z uruchomieniem wczesnego dostępu Manor Lords obiecuje:
swoboda konstrukcji bez podziału mapy na komórki – mechanika opiera się na zasadach konstruowania prawdziwych średniowiecznych miast i wsi; bitwy średniowieczne – rywalizacja z sąsiednimi władcami prędzej czy później zakończy się konfliktem zbrojnym; zarządzanie zasobami – materiały muszą być transportowane i przetwarzane, a łańcuchy produkcyjne muszą zostać ustanowione w celu wytworzenia towarów; niewielki wybór trybów i scenariuszy; obsługa 19 języków, w tym rosyjskiego.
Pomimo tego, że Manor Lords jest w dużej mierze tworzony przez jedną osobę, gra znajduje się w pierwszej trójce najbardziej pożądanych gier na całym Steamie i jest liderem list życzeń wśród gier swojego gatunku.
Źródła:
Społeczność Steam Youtube Świergot Komentarz ( ) Wieczorne 3DNews W każdy dzień powszedni wysyłamy podsumowanie wiadomości bez żadnych bzdur i reklam. Dwie minuty na przeczytanie – i jesteś świadomy głównych wydarzeń. Powiązane materiały Twórcy Cities: Skylines II wyjaśnili, dlaczego nie przełożyli premiery i ujawnili plan poprawy wydajności „Jak można to wypuścić”: gracze zmiażdżyli Cities: Skylines II w momencie premiery na Steamie Moskwy nie zbudowano od razu: krytycy wydali swój werdykt w sprawie Cities: Skylines II Porusza się zbyt szybko: gracze podejrzewali, że twórcy Marvel’s Spider-Man 2 ukrywają pobierane pliki, ale nie było żadnego haczyka Niektórzy nabywcy Marvel’s Spider-Man 2 na płytach wyciągnęli krótki kij – ich gra nie chce się zainstalować i nic nie pomaga Zapowiedziano Industrial Annihilation – mieszankę zniszczeń na poziomie Factorio, RTS i Tsar Bomba