Najbardziej irytująca funkcja God of War Ragnarok trafiła do gry dzięki niedopatrzeniu twórców

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

IGN zauważył, że w niedawnym wywiadzie dla MinnMax dyrektor narracyjny Matt Sophos i główny scenarzysta God of War Ragnarok, Richard Gaubert, wyjaśnili, dlaczego towarzysze gry są tak irytujący.

Przypomnijmy, że po premierze gracze zauważyli niezwykle irytującą cechę w God of War Ragnarok – sojusznicy nieustannie udzielają wskazówek podczas zagadek, nie pozwalając im samodzielnie rozwiązać zagadki, a tego nie da się wyłączyć.

Według Sophos problem był wynikiem przeoczenia ze strony programistów. Pod koniec produkcji testerów było coraz mniej, a zespół nie był w stanie odpowiednio skalibrować systemu.

„Nie wiedzieliśmy nic, dopóki gra się nie ukazała. Wtedy nasza reakcja była taka: „Cholera”. Gdybyśmy byli świadomi [problemu], zareagowalibyśmy. To się więcej nie powtórzy” – zapewnił Gobert.

Pomimo tego, że obecnie problem irytujących kolegów z drużyny w God of War Ragnarok nie jest dla zespołu tajemnicą, nie należy liczyć na łatkę, która poprawi sytuację.

Sophos dodał, że chętnie zobaczyłby rozwiązanie problemu w przyszłej aktualizacji, ale nie wie, jak trudne będzie napisanie niezbędnych zmian w kodzie God of War Ragnarok.

God of War Ragnarok zadebiutował 9 listopada 2022 roku na PS4 i PS5. Gra zebrała wysokie oceny (94% w serwisie Metacritic) i do 1 lutego 2023 roku sprzedała się w ponad 11 milionach egzemplarzy na całym świecie.

Źródła:

IGN Youtube

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz