Nacisk na fabułę, różnorodność rozgrywki i bez podwójnych skoków: oprogramowanie ID ujawniło nowe szczegóły zagłady: ciemne wieki
Twórcy ambitnego strzelca Doom: The Dark Ages From the ID Software Studio udostępnili nowe szczegóły gry w nowo wydanym kwietniowym numerze magazynu Edge.
Przypomnijmy, Doom: The Dark Ages to prequel serii z historią kata skały. Deweloperzy obiecali epicki zakres fabuły i możliwość zostania „super -feaponem w centrum średniowiecznej wojny przeciwko piekłem”.
Fabuła jest jednym z podstawowych elementów zagłady: ciemne wieki. Historia została wydana na pierwszy plan (w poprzednich grach była ukryta w kodzie), ponieważ „ludzie oglądali wszystkie filmy w Doom Eternal”.
Wśród źródeł inspiracji programistów były Batman Comics, w tym powrót do korzeni
Poziomy w losie: Mroczne wieki zajmują około godziny i bardziej przypominają piaskownicy. Okresowo tempo rozgrywki zostanie zepsute przez sekcje z pilotowaniem robota bojowego Atlanu i mechanicznym smokiem.
Jeśli chodzi o rozgrywkę, programiści obiecują przyziemny system walki z wielofunkcyjnymi instrumentami:
Stos można zaplanować, blokując z jego pomocą, a także użyć do rozwiązywania zagadek;Podczas umieszczania bloku obok tarczy kamera jest automatycznie przymocowana do wroga lub obiektu przed graczem – z tej pozycji możesz zrobić cios tarczę, która podciąga kat skalny do celu;W nowej grze nie ma podwójnych skoków i szarpnięć z Doom Eternal;Opłata za ataki ręczne do ręki jest gromadzone dzięki udanym parkietom, a ich użycie uzupełnia dostawy naboje;Gracze będą mieli trzy opcje ręki do ręki -rękawicę (najszybsza, ale słaba broń bliskiego bazda), łańcuch bojowy (zwiększony zasięg, zestawy ognia) i bułkę (najbardziej powolne, ale potężne).
Deweloperzy chcieli dodawać roboty bojowe do gry przez osiem lat
Doom: The Dark Ages zaoferuje największą kampanię fabularną w historii serii. Deweloperzy postanowili skupić się na trybie jednego użytkownika, porzucając tryb wieloosobowy.
Doom: The Dark Ages zostanie wydany 15 maja na PC (Steam, Microsoft Store), PS5, Xbox Series X i S, a także w Game Pass. Obiecują poziomy pełne tajemnic, modyfikatorów złożoności, dynamicznej ścieżki dźwiękowej i tłumaczenia na rosyjski (tekst i głosowanie głosu).