Na portalu społecznościowym LinkedIn pojawiły się gry, ale można w nie zagrać tylko raz dziennie

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Profesjonalna sieć społecznościowa LinkedIn, należąca do firmy Microsoft, ma ponad miliard użytkowników, a programiści chcą, aby ludzie spędzali więcej czasu na platformie. W zeszłym miesiącu pojawiła się informacja, że ​​LinkedIn przygotowuje się do uruchomienia kilku gier. Od dzisiaj stały się one dostępne dla użytkowników aplikacji mobilnej LinkedIn oraz internetowej wersji portalu społecznościowego.

Mowa tu o zagadkach Pinpoint, Queens i Crossclimb, z których w każdą można grać raz dziennie. Po zakończeniu sesji gry dostępny jest dostęp do osobistych rekordów, różnych rankingów, a także informacji o aktywności znajomych w grach. Interakcję z grami możesz rozpocząć w sekcjach „Wiadomości LinkedIn” i „Moja sieć” w internetowej wersji platformy lub w zakładce „Moja sieć” w aplikacji mobilnej sieci społecznościowej.

Jeśli chodzi o same gry, nie zajmą one dużo czasu. Pinpoint to gra skojarzeniowa. Użytkownikowi zostanie wyświetlonych pięć słów i musi odgadnąć, do której kategorii należą. Glory będą otwierane kolejno według timera, a użytkownik musi odgadnąć kategorię, otwierając jak najmniej słów. W Crossclimb musisz odgadnąć słowa zgodnie z podanym opisem i ułożyć je w określonej kolejności. Po wykonaniu tego zadania otworzą się dwa zablokowane słowa i po ich odgadnięciu użytkownik zakończy grę. Queens przypomina nieco Sudoku. Celem gry jest takie ułożenie wizerunków koron w komórkach, aby we wszystkich strefach kolorystycznych, liniach pionowych i poziomych znajdowała się jedna korona.

Decyzja LinkedIn o dodaniu gier do platformy nie jest zaskoczeniem. Firmy oferujące treści cyfrowe ciężko pracują, aby utrzymać zyski w obliczu spadających przychodów z reklam. W tym kontekście istotne jest dodawanie treści związanych z grami, ponieważ jest to jeden ze sposobów na przyciągnięcie nowych użytkowników i zachęcenie istniejących użytkowników do spędzania większej ilości czasu na platformie i częstszego jej odwiedzania. Na tym etapie wszystkie gry na LinkedIn są bezpłatne.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz