Microsoft przesadził z odpowiedzią na to, czym jest Xbox w nowej reklamie.

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Microsoft rozpoczął nową kampanię reklamową „This is an Xbox” („This is Xbox”), dedykowaną konsolom i platformie do gier o tej samej nazwie. Próbując odpowiedzieć na pytanie, czym jest Xbox, firma być może nieco przesadziła.

Kampania reklamowa obejmuje plakaty i filmy prezentujące różne urządzenia, w tym laptop, smartfon i zestaw słuchawkowy do rzeczywistości wirtualnej – wszystkie, które według Microsoftu to Xbox, chociaż nawet pobieżne sprawdzenie faktów zaprzecza temu twierdzeniu. Producent nie ogranicza się jednak do tego samego stwierdzenia: w przypadku telefonu, laptopa, telewizora i konsoli przenośnej twierdzeniu, że „to jest Xbox” towarzyszą pewne wyjaśnienia: Xbox może wykonywać połączenia telefoniczne, leżeć na na kolanach, powiesić na ścianie lub towarzyszyć właścicielowi.

Tak naprawdę Microsoft stara się w tak ekstrawagancki sposób przekazać konsumentowi, że wszystkie te urządzenia mogą wykonywać część funkcji Xboksa, ponieważ mogą uruchamiać usługę gier w chmurze. Firma nie precyzuje jednak, że konsolę i gry do niej kupuje się zwykle tylko raz, aby potem pracować bez ograniczeń za darmo, a usługa gier w chmurze wymaga wykupienia abonamentu z regularną opłatą abonamentową.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz