Mercedes-Benz już testuje samochód elektryczny z bateriami w stanie stałym, które zapewniają ruch około 1000 km

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Wielu producentów producentów koncentruje się na poprawie technologii magazynowania energii elektrycznej niezbędnej do działania pojazdów elektrycznych, Mercedes-Benz nie jest wyjątkiem. Współpraca z czynnikem pozwoliła niemieckiemu producentowi na rozpoczęcie testowania stałych baterii, zapewniając marsz około 1000 km.

Przynajmniej w tym przedstawiciele niemieckiej marki przyjęli w wywiadzie dla Autocar. Samochód elektryczny wyposażony w przesilenie wyposażony w twarde akumulatory oparte na równaniach Mercedes-Benz już korzysta z brytyjskich dróg, zbierając dane empiryczne niezbędne dla producenta. Baterie trakcyjne z rodziny przesilenia wykorzystują stały elektrolit elektrolitów typu siarczku, który pozwala podnieść gęstość magazynowania ładunku do 450 w/kg. Formalnie pozwala to podnieść zapas kursu do 80 % obecnego. Jednak Mercedes-Benz bezpośrednio oferuje liczenie na 25-procentowy wzrost marginesu. W przypadku sedana EQS może to oznaczać, że będzie mógł przejść bez ładowania do 992 km przez cykl WLTP.

Nie mniej ważne jest, aby masa akumulatorów trakcyjnych o wielkości do 40 %była równoległa. Specyficzna bateria przesilenia o pojemności 90 kWh ma trzecią mniejszą masę w porównaniu z porównywalnym na ciekłym elektrolicie. Fraactal w tym obszarze współpracuje nie tylko z Mercedes-Benzem, ale także z problemami Hyundai Motor i Stellantis. Firma oczekuje, że pod koniec obecnej dekady uruchomić masową produkcję baterii z stałym elektrolitem. Mercedes-Benz zacznie wyposażyć ich w swoje samochody jako porównywalne.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz