„Mamy tylko jedną szansę”: Ubisoft wyjaśnił, dlaczego transfer Assassin's Creed Shadows był konieczny

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Producent Assassin’s Creed, Marc-Alexis Côté, skomentował niedawny transfer Assassin’s Creed Shadows i znaczenie tej gry dla firmy Ubisoft podczas wydarzenia zorganizowanego przez BAFTA w Londynie.

Przypomnijmy, że Assassin’s Creed Shadows miało ukazać się 15 listopada, jednak zdecydowano się przesunąć premierę o trzy miesiące. Oficjalnie – w celu poprawy stanu technicznego, nieoficjalnie – także w celu wyeliminowania nieścisłości historycznych.

Zdaniem Côté, Ubisoft słusznie był ostatnio krytykowany za „rozbieżności w jakości” nowych tytułów: „Assassin’s Creed Shadows stanowi szansę na zmianę tej narracji nie tylko w ramach serii, ale, jak sądzę, dla Ubisoftu jako całości”.

„Gracze oczekują, że nasze gry będą bardziej dopracowane, innowacyjne i zabawne, i nie wstydzą się informować nas, gdy coś im się nie udaje. To motywuje nas do pracy i stawania się lepszymi” – wyjaśnił Cote.

Ubisoft wierzy, że Shadows ma potencjał, aby ustanowić nowy standard doskonałości w całej serii, ale potencjał ten nie został jeszcze wykorzystany: „Mamy tylko jedną szansę, aby zrobić pierwsze wrażenie, a gra musi przekroczyć te oczekiwania”.

„Wiemy też, że w dzisiejszych realiach samo bycie wśród najlepszych już nie wystarczy” – zauważył Cote.

Côté dodał, że wewnętrzne testy i opinie członków zespołu wykazały „ogromny potencjał” Shadows, ale producent zdecydował, że projekt potrzebuje więcej czasu, aby spełnić wysokie oczekiwania fanów.

Assassin’s Creed Shadows ukaże się 14 lutego 2025 roku na komputerach PC (Steam, Ubisoft Connect, EGS), Mac (App Store), PS5, Xbox Series X i S. Akcja gry będzie rozgrywać się w feudalnej Japonii – o co zabiegali fani serial ma zostać przeniesiony do tej scenerii na lata.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz