Liebherr wymyślił bezzałogową elektryczną wywrotkę o pojemnościach nośnych do 140 ton

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Połączenie definicji podanych w nagłówku była nadal trudna do przedstawienia w kontekście opisu sprzętu komercyjnego, ale producent maszyn budowlanych Liebherr na wystawie branżowej w Monachium zamierza zademonstrować pojęcie wywrotki S1 Vision, która ma tylko dwa koła koncentryczne i ruchy bez kierowcy na wypukaniu elektrycznym.

Taki układ jest znany miłośnikom osobistej mobilności produktów Segway, po prostu koncepcja Liebherr jest zauważalnie większa i cięższa, a zamiast transportu jedynej osoby, jest wyostrzany w celu przemieszczania się do 140 ton ładunku, który może automatycznie zrzucić z ciała w ustalonym miejscu. Według programistów obecność napędu elektrycznego znacznie zmniejsza potrzebę utrzymania takiej techniki, a możliwość automatycznego podążania danej trasy pozbawia potrzebę konsolidacji kierowcy dla każdej wywrotki. Na trasie takie autonomiczne ciężarówki mogą być wbudowane w karawany.

Podczas rozładunku wysyłane są specjalne wsparcie, a krótka proporcjonalna podstawa jest zdruzgotana przez skłonność. Autorzy tej koncepcji podkreślają, że obecność tylko jednej osi zapewnia taką ciężarówkę o wysokiej manewrowalności. Ta jakość może być przydatna w ograniczonych warunkach kamieniołomu górskiego lub farmy o grubej roślinności, a także na placu budowy. Ciężarówki mogą być wytwarzane w różnych kategoriach nośności i wykorzystywane w różnych branżach. Charakterystyka techniczna i warunki pojawienia się maszyn seryjnych tego rodzaju Liebherr niczego nie zgłosiły.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz