„Każda klatka to obraz!”: artysta zachwycił fanów The Elder Scrolls V: Skyrim wersją Windhelm na Unreal Engine 5

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Do premiery The Elder Scrolls VI może jeszcze daleka droga, ale artysta Leo Torres w dalszym ciągu pokazuje, jak gra mogłaby wyglądać w Unreal Engine 5, odtwarzając w silniku kultowe lokalizacje z The Elder Scrolls V: Skyrim.

W nowym filmie Torres przedstawił swoją wizję miasta królów – Wichrowego Tronu. Stolica domeny Istmar stoi na północnym brzegu Rzeki Białej i jest główną siedzibą Gromowładnych.

Wichrowy Tron jest przez niektórych uważany za najstarszą osadę ludzką w Tamriel. Niegdyś była stolicą Pierwszego Imperium Nordów – stary pałac dynastii Ysgramorów nadal stoi w centrum miasta.

Opublikowany przez Torresa z okazji 13. rocznicy powstania Skyrim, dwuminutowy film przedstawia Wichrowy Tron w bardziej realistycznej skali w świetle dziennym, podczas zachodzącego słońca i oświetlony nocą przez zorzę polarną.

Publiczność doceniła nowe dzieło Torressa. „Każdy kadr to obraz!” — AdrianDoll jest pewien. Użytkownik walkirie01 również był pod wrażeniem: „To… nie ma słów… tylko emocje”.

Według Torresa wdrożenie Windhelm na nowym silniku zajęło mu miesiąc. Renderowanie odbyło się w silniku Unreal Engine 5.4 na karcie RTX 3090. Artysta wykorzystał modele własne i obcych, technologie Lumen i Nanite.

Torres odtwarza lokacje ze Skyrima na Unreal Engine 5 już od około dwóch lat. Wcześniej pokazywał przemienioną Gwiazdę Zaranną, Białą Grań, Samotność, Zimową Twierdzę, Czarną Przysięgę, Markarth, Falkreath, Morthal i Riften.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz