O grze o Iron Manie od Electronic Arts i Motive Studio (remake Dead Space, Star Wars: Squadrons) nie było słychać od jesieni ubiegłego roku, ale dzień wcześniej, 19 października, studio podzieliło się świeżymi wieściami na temat projektu.
W notatce na temat stanu rzeczy w studiu dyrektor generalny Motive, Patrick Klaus, powiedział, że po wydaniu remake’u Dead Space zespół przerzucił się na Iron Mana, ale nie miał czasu, aby posunąć się zbyt daleko.
„Nadal jesteśmy na wczesnym etapie przedprodukcji i poświęcamy czas na stworzenie solidnych podstaw pod rozwój. Ale już teraz widzimy wiele możliwości rozwoju historii, projektu i rozgrywki dla Iron Mana” – powiedział Klaus.
Klaus dodał, że po remake’u Dead Space utworzono społeczność fanów (Iron Man i Marvel), która będzie doradzać zespołowi przez cały czas trwania prac nad nową grą.
W notatce Klaus wspomniał także, że do gry o Iron Manie zespół wybrał silnik Unreal Engine 5. Zdaniem menadżera wybór ten pozwoli zespołowi „zdziałać cuda i stworzyć coś naprawdę wyjątkowego”.
Niezatytułowana obecnie gra Iron Man studia Motive będzie przygodową grą akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, z oryginalną fabułą i możliwością wczucia się w rolę ulubionego superbohatera.
Sądząc po tym, że przez ponad rok produkcja nie wyszła poza początkowe etapy przedprodukcji, nie należy liczyć na wcześniejszą premierę. Projektem kieruje Olivier Proulx, starszy producent Marvel’s Guardians of the Galaxy.