Dyrektor generalny Meta✴ Mark Zuckerberg po raz pierwszy ujawnił informacje o sprzedaży inteligentnych okularów Ray-Ban Meta✴. Jak stał się znany zasobowi Verge, podczas Walnego Zgromadzenia Według wyników kwartału poinformował pracowników, że w 2024 r. Sprzedano ponad 1 milion jednostek urządzenia do noszenia i zastanawiał się, czy sprzedaż wzrośnie z 1 do 1 do 5 milionów jednostek w 2025 r.
„W rzeczywistości wymyśliliśmy tę kategorię, a nasi konkurenci jeszcze się nie pojawili”, powiedział Tsuckerberg podczas spotkania, zauważając, że firma ma „szerokie pole pracy”. Meta✴ musi skorzystać z okazji i „Wyobraź sobie, ile osób meta omija się okularów”.
Powyższe Zuckerberg twierdzi, że w 2025 r. Meta✴ będzie dążył do rozszerzenia swojej obecności w segmencie urządzeń do noszenia za pomocą kampanii reklamowych i rozszerzania asortymentu, a także wejścia na nowe rynki. Według źródeł firma planuje wydać nowe inteligentne okulary z wyświetlaczem wbudowanym pod nazwą kodową Hypernova do końca roku. Doniesiono również, że Meta✴ współpracuje z marką Oakley, która, podobnie jak Ray-Ban, należy do Luksottica Group SA, nad tworzeniem nowego modelu inteligentnych okularów. Jego wydanie powinno również odbyć się pod koniec 2025 r.
„Myślę, że jednym z pytań jest to, czy w tym roku przejdziemy z 1 miliona do 2 milionów? Czy dostaniemy od 1 miliona do 5 milionów? Jest to całkiem prawdopodobne, ponieważ Meta✴ niestrudzenie poprawia inteligentne okulary. Ponieważ Ray-Ban Meta✴ zadebiutował w 2023 r., Stopniowo otrzymywali nowe funkcje, takie jak sztuczna inteligencja multimodalna, aby przetworzyć to, co użytkownik widzi i czyta, a także w czasie rzeczywistym i tłumaczenia synchroniczne.