Intel udostępnił sterownik obsługujący gry Suicide Squad: Kill the Justice League, Tekken 8 i Palworld, a także optymalizacje gier dla DirectX 11

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
4 min. czytania

Intel udostępnił sterownik obsługujący gry Suicide Squad: Kill the Justice League, Tekken 8 i Palworld, a także optymalizacje gier dla DirectX 11

Firma Intel wypuściła nowy pakiet sterowników graficznych, Arc Graphics 31.0.101.5186/5234 WHQL. Dodaje wsparcie dla Enshrouded, Suicide Squad: Kill the Justice League, Like a Dragon: Infinite Wealth, Tekken 8 i Palworld.

Według Intela sterownik Arc Graphics 31.0.101.5186/5234 WHQL znacząco poprawia wydajność w kilkudziesięciu grach obsługujących DirectX 11. W niektórych przypadkach wzrost wydajności wyniósł nawet 268% w porównaniu do poprzednich wersji oprogramowania (głównie przy korzystaniu z 1080p rezolucja). Pełną listę gier, które uzyskały znaczny wzrost wydajności na kartach graficznych Intel Arc i zintegrowanej grafice Arc na procesorach Core Ultra, znajdziesz poniżej.

Intel wyjaśnia, że ​​testy gier zostały przeprowadzone na komputerze stacjonarnym z procesorem Core i9-14900K, płytą główną ASUS ROG Maximus Z790 Hero (wersja BIOS 1801), 32 GB pamięci RAM DDR-5600, kartą graficzną Arc A750 Limited Edition ze sterownikiem 31.0.101.5085 WHQL dla porównanie i Microsoft Windows 11 Pro OS 22631.3007. Dodatkowo testy przeprowadzono na laptopie MSI Prestige 16 AI Evo (B1MG-005US) z 32 GB RAM LDDR5-6500, zintegrowaną grafiką ze sterownikami w wersjach 31.0.101.5122 WHQL i 31.0.101.5234 WHQL, BIOS płyty głównej w wersji E15A1IMS.106, a także podczas korzystania z ustawień Extreme Performance w MSI Center.

Lista naprawionych problemów:

W grze Alan Wake II (DX12) na odblaskowych powierzchniach można było zaobserwować zniekształcenie bieli, gdy wyłączono przezroczystość. Jako rozwiązanie tymczasowe zasugerowano zmianę ustawień przezroczystości na „Niska” lub „Wysoka”; w Sons of the Forest (DX11) teksty przedmiotów w ekwipunku gry mogły być zniekształcone; Intel Smooth Sync może nie działać poprawnie w niektórych grach DX11; W The Talos Principle 2 (DX12), podczas korzystania ze zintegrowanej grafiki procesorów Core Ultra, aplikacja mogła ulec awarii podczas rozgrywki, gdy korzystano z pewnych ustawień wzmocnienia skalowania; w Call of Duty: Modern Warfare 3 (DX12) w niektórych scenariuszach gier na zintegrowanej grafice procesorów Core Ultra mogą wystąpić awarie aplikacji; Blackmagic Fusion może powodować sporadyczne awarie podczas operacji renderowania, gdy używana jest zintegrowana grafika procesorów Core Ultra.

Lista znanych problemów:

w Dead by Daylight (DX11) aplikacja może ulec awarii podczas rozgrywki; Topaz Video AI może powodować błędy podczas korzystania z niektórych modeli ulepszania wideo; W Diablo IV (DX12) podczas rozgrywki mogą wystąpić zniekształcenia terenu; okresowe awarie gry Uncharted: Legacy of Thieves Collection (DX12) po uruchomieniu gry; W menu i podczas rozgrywki w Call of Duty: Warzone (DX12) mogą występować zniekształcenia graficzne; zawiesza się w programie Autodesk Maya podczas pracy z pakietem testowym SPECapc; zawiesza się w Blenderze podczas renderowania niektórych scen na systemach z określoną konfiguracją pamięci; okresowe awarie gry Dragon Quest X Online (DX9) podczas korzystania ze zintegrowanej grafiki procesorów Core od 12. do 14. generacji; Podczas uruchamiania testu porównawczego w Serif Affinity Photo 2 aplikacja może ulec awarii.

Możesz pobrać sterownik Intel Arc Graphics 31.0.101.5186/5234 WHQL z oficjalnej strony internetowej Intel.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz