Gra PlayStation VR2 na premierę domową nie zachwyciła krytyków — pierwsze oceny Horizon Call of the Mountain

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Niecały tydzień przed premierą gogli wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR2 dziennikarze docenili już jego sztandarową grę, przygodową grę akcji Horizon Call of the Mountain od Guerrilla Games i Firesprite Games.

W czasie prasy, Horizon Call of the Mountain zgromadził prawie 40 recenzji na Metacritic, ze średnią oceną 79 na 100%. Dla porównania: Horizon Zero Dawn i Forbidden West otrzymały kiedyś odpowiednio 84-89% i 83-88%.

Przypomnijmy, że Call of the Mountain oferuje w roli byłego wojownika plemienia Dark Carja imieniem Rayas wspinanie się na niebezpieczne góry i walkę (zadeklarowano łucznictwo) z potężnymi maszynami pokroju Gromozeva.

Spotkanie Aloy z głównej serii

Recenzenci chwalą wciągające wrażenia, dotykowe informacje zwrotne, szczegółową grafikę, interaktywność świata, bogactwo ustawień komfortu, zdrowy (około 6-10 godzin) czas działania, ukłon w stronę głównej serii i dodatkowe tryby.

Wadami projektu były słaba fabuła, zbyt gadatliwy bohater, proste zagadki, skradanie się i system walki, nadmierne podobieństwo mechaniki wspinaczki do tej z The Climb oraz niezbyt wygodne sterowanie.

Zgodnie z oczekiwaniami nie osiągnęła szczytów gier z głównej serii Horizon Call of the Mountain

Horizon Call of the Mountain okazał się solidną wspinaczkową przygodą (dla jednych był to plus, dla innych), która nie popycha branży VR do przodu, ale służy jako dobra demonstracja możliwości PS VR2.

Horizon Call of the Mountain zadebiutuje 22 lutego wraz z PlayStation VR2. Krytycy są zgodni, że ze względu na samą grę nie warto kupować zestawu słuchawkowego, ale dla posiadaczy zakup jest niemal obowiązkowy.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz