Google uruchomiło sztuczną inteligencję, która pomoże reklamodawcom tworzyć tytuły, opisy i zdjęcia produktów

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Google zapowiedział wprowadzenie na rynek nowych narzędzi opartych na generatywnych sieciach neuronowych skierowanych do reklamodawców. Służą do tworzenia tytułów, opisów i zdjęć produktów w jednostkach reklamowych, które pojawiają się wraz z wyszukiwanymi hasłami.

Gigant IT jest przekonany, że z nowych narzędzi AI będą mogły skorzystać nie tylko agencje reklamowe, ale także przedsiębiorstwa nieposiadające własnej kreatywnej kadry. Korzystając z krótkich podpowiedzi tekstowych, użytkownicy mogą sortować tekst i towarzyszące mu obrazy generowane przez sieci neuronowe, aż znajdą coś odpowiedniego do reklamowania swoich produktów. Google zapewnił również, że nigdy nie zostaną wygenerowane dwa identyczne obrazy, co pozwoli uniknąć sytuacji, w których różne firmy reklamują swoje produkty za pomocą tego samego obrazu.

Generator reklam krok po kroku przeznaczony jest dla „kampanii o najlepszej skuteczności” dostępnych na platformie reklamowej Google. Za pomocą generatora możesz generować komunikaty reklamowe, które będą umieszczane w różnych miejscach, m.in. w wynikach wyszukiwania.

Oprócz tego użytkownicy mają dostęp do algorytmu edycji obrazu, który pod względem możliwości powtarza Magic Editor, który pojawił się w nowych smartfonach Pixel 8. Edytor obrazów umożliwia aktualizację zdjęć towarzyszących reklamom. W takim przypadku nie jest konieczna całkowita zmiana obrazu, można natomiast dostosować jego poszczególne elementy, aby ostatecznie uzyskać aktualny obraz.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz