Sieć społecznościowa Facebook✴ uczyniła wyświetlenia głównym miernikiem oceny efektywności treści, podobnie jak to miało miejsce wcześniej na Instagramie✴. Wyświetlenia stały się głównym wskaźnikiem nie tylko treści wideo, ale także zdjęć, postów tekstowych itp.
Latem szef Instagrama✴ Adam Mosseri ogłosił, że głównym miernikiem efektywności treści w serwisie społecznościowym są wyświetlenia. Dodał również, że posiadanie jednego wskaźnika na całej platformie ułatwi twórcom treści zrozumienie skuteczności ich postów.
Zatem w przypadku filmu liczba wyświetleń wskazuje, ile razy użytkownicy obejrzeli dany film. W przypadku wszystkich innych treści liczba wyświetleń wskazuje, ile razy post został wyświetlony innym użytkownikom. Jeśli ten sam użytkownik ogląda coś wiele razy, liczy się wiele wyświetleń.
Meta✴ dodała także licznik wyświetleń postów społecznościowych w Threads, twierdząc, że jest to próba zapewnienia twórcom większej liczby możliwości pomiaru efektywności ich treści. Nowy miernik zapewne przyda się użytkownikom komercyjnym, jednak dla zwykłych konsumentów nie ma on szczególnego znaczenia.