F******k uczynił wyświetlenia głównym wskaźnikiem oceny treści

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Sieć społecznościowa Facebook✴ uczyniła wyświetlenia głównym miernikiem oceny efektywności treści, podobnie jak to miało miejsce wcześniej na Instagramie✴. Wyświetlenia stały się głównym wskaźnikiem nie tylko treści wideo, ale także zdjęć, postów tekstowych itp.

Latem szef Instagrama✴ Adam Mosseri ogłosił, że głównym miernikiem efektywności treści w serwisie społecznościowym są wyświetlenia. Dodał również, że posiadanie jednego wskaźnika na całej platformie ułatwi twórcom treści zrozumienie skuteczności ich postów.

Zatem w przypadku filmu liczba wyświetleń wskazuje, ile razy użytkownicy obejrzeli dany film. W przypadku wszystkich innych treści liczba wyświetleń wskazuje, ile razy post został wyświetlony innym użytkownikom. Jeśli ten sam użytkownik ogląda coś wiele razy, liczy się wiele wyświetleń.

Meta✴ dodała także licznik wyświetleń postów społecznościowych w Threads, twierdząc, że jest to próba zapewnienia twórcom większej liczby możliwości pomiaru efektywności ich treści. Nowy miernik zapewne przyda się użytkownikom komercyjnym, jednak dla zwykłych konsumentów nie ma on szczególnego znaczenia.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz