Garmin powiedział, że wyeliminowało to przyczynę błędu, w którym ekran inteligentnych zegarków niektórych użytkowników zawieszał się na „niebieskim trójkącie śmierci”. Ten błąd podczas ładowania urządzenia nie pozwolił użytkownikom w pełni korzystać z ich gadżetów. Garmin zaproponował, jak przywrócić działalność zegara, jednak w przypadku niektórych modeli ustawień będziesz musiał zresetować do tych fabrycznych, co doprowadzi do utraty danych.
Chociaż producent nie ujawnia, co dokładnie spowodowało problem, użytkownicy na forum Reddit poświęconym produktom firmy sugerują, że awaria jest połączona przy użyciu funkcji GPS, informuje The Verge. Początkowo Garmin zalecił, aby użytkownicy próbowali rozwiązać problem przy użyciu prostego przeładowania urządzenia, dla którego konieczne było zaciskanie przycisku zasilania i przytrzymanie go, aż urządzenie się wyłączyło. Teraz przedstawiono bardziej szczegółowe instrukcje.
Wiadomość pojawiła się na stronie Centrum wsparcia (wcześniej była czerwona) z zaleceniami dla użytkowników, którzy nadal stawiają czoła problemowi, odwiedź oficjalną stronę internetową firmy, aby uzyskać instrukcje jej wyeliminowania.
Krótko mówiąc, dla właścicieli modeli Epix, Fenix, Instinct, Descent i Enduro, firma zaleca podłączenie komputera z komputerem z zainstalowanym oprogramowaniem Garmin Express i przeprowadzania synchronizacji. Po zakończeniu synchronizacji urządzenie powinno ładować normalnie. Jednak właściciele modeli Forerunner, Vivoactive, Venu i podejście będą musieli ukończyć pełny reset ustawienia fabryczne przy użyciu pewnej kombinacji przycisków. Należy zauważyć, że doprowadzi to do utraty danych, w tym ustawień, przesłanych aplikacji, danych portfela Garmin i innych parametrów.
Problem wpłynął również na cykl krawędzi Garmin. Aby je przywrócić, zaleca się podłączenie urządzenia do komputera z systemem Windows, znalezienie i usuwanie pliku cpe.bin. Jeśli to nie pomoże, konieczne będzie wykonanie resetowania głównego, po czym urządzenie będzie musiało zostać dotarte i powiązane ze smartfonem. Garmin podkreśla, że przestrzeganie instrukcji na stronie wsparcia pomoże zapobiec powtórzeniu problemu w przyszłości.