Epic Games Store odmawia ręcznej moderacji treści – każdy wydawca i deweloper może teraz umieścić swoją grę w sklepie

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Administracja sklepu cyfrowego Epic Games Store zapowiedziała uruchomienie narzędzi (wcześniej będących na etapie zamkniętych beta testów) do samodzielnego wydawania gier. Od momentu uruchomienia serwis podlega ręcznej moderacji treści.

Jak zauważyło Epic Games, narzędzia te pozwolą deweloperom i wydawcom wydawać gry, bezpośrednio zaistnieć w sklepie i dotrzeć do 68 milionów aktywnych użytkowników Epic Games Store.

Ze swojej strony EGS obiecuje prowizję w wysokości 12%, możliwość korzystania z własnego systemu płatności za zakupy w grze, środki na uzyskanie oceny IARC za darmo oraz partnerski program wsparcia dla autorów.

Aby opublikować swoją grę w Epic Games Store, musisz spełnić wymagania usługi:

miał (w przypadku gier wieloosobowych) wsparcie międzyplatformowe we wszystkich sklepach cyfrowych (Steam, GOG, EGS, Microsoft Store itd.); obsługiwane osiągnięcia Epic Games Store; miał klasyfikacje wiekowe do dystrybucji regionalnej; nie zawierał treści zabronionych (nieprzyjaznych, dyskryminujących, niezgodnych z prawem, naruszających prawa autorskie, pornografię); pobrał, zainstalował, uruchomił, uruchomił i dopasował swój opis na stronie EGS.

W całym 2022 roku do Epic Games Store dodano ponad 620 nowych gier, co daje w sumie ponad 1500. Można założyć, że wraz z otwarciem narzędzi do samodzielnego hostowania liczba ta zacznie gwałtownie rosnąć.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz