Electronic Arts zamarł serię Need for Speed ​​dla nowego pola bitwy, ale są też dobre wieści

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
3 min. czytania

Wiceprezes wykonawczy Electronic Arts i szef franczyzy Battlefield Vince Zampella w oświadczeniu IGN i Eurogamer skomentowali status franczyzy potrzeby prędkości w katalogu firmy.

Przypomnij sobie, że Need for Speed ​​Bezbun-ostatnia obecna gra w momencie wydanym w grudniu 2022 r., A studio Criterion Games opracowane od upadku 2023 r. Połączone z utworzeniem następnego pola bitwy.

W tym czasie pozostał mały zespół wewnętrzny, aby rozwinąć potrzebę prędkości – dzięki temu Unbound otrzymał zawartość drugiego roku wsparcia – ale teraz wszystkie siły studia są porzucone w nowej wojskowej strzelance elektronicznej sztuki.

Zampella potwierdziła, że ​​zespół Need for Speed ​​Inside Criterion dołączył do swoich kolegów w pracy na nowym polu bitwy. Według głowy EA było ważne, aby wydać 2024 na tworzenie treści dla nieznanych według graczy.

„Teraz, gdy jesteśmy lepsi niż zrozumienie, co gracze chcą zobaczyć w potrzebie, planujemy zwrócić franczyzę w nowym i interesującym formacie” – poinformował Zapopell.

Potrzeba prędkości była kiedyś integralną częścią corocznych wydawnictw EA, ale teraz przygotowuje się do najdłuższej przerwy w swojej historii do obecnej chwili, gdy gra z serii pojawiła się przynajmniej raz na trzy lata.

Kryterium jest jednym z czterech studiów, które są zaangażowane w produkcję nowego pola bitwy. W przeddzień EA pokazało 9 sekund rozgrywki wersji Prealf Battlefield 6 i zaprosił testowanie gry na dużą skalę.

Źródła:

Ign Eurogamer Wieczór 3dnews Każdego dnia powszedni wysyłamy raport z wiadomości bez Beliberdy i reklamy. Dwie minuty do przeczytania – i jesteś świadomy głównych wydarzeń. Materiały na ten temat EA pokazał 9 sekund rozgrywki Battlefield 6 i zaprosił testy gry o dużej skali „Wreszcie Good Horizon on PlayStation”: Popularny wyścig Forza Horizon 5 stanie się kolejnym Xbox Exclusive na PS5 Need for Speed ​​Underground 2 Nieoficjalny remake na Unreal Engine 5 Otrzymał publiczną wersję demo – 20 minut rozgrywki „Rewolucyjny” symulator drogowy od autorów Snowrunner wyśle, aby przywrócić świat po klęskach żywiołowych – Data premiery i zwiastun rozgrywki Gracze w CS: Go and Counter-Strike 2 otworzyli ponad 2 miliardy przypadków przez cały czas, Valve zarobił na tym prawie 5 miliardów dolarów Sony zmusiło Moddera do usunięcia łatki z obsługą 60 klatek/s dla Bloodborne w przeddzień 10. rocznicy gry

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz